Virker som om pulsklokka forsøker å fortelle meg noe . Blir visst en tur på mølla i dag Ha en fortsatt strålende dag alle sammen Edit: T-18 til TG F
Det ble endring til TG F med OSL-LHR i økonomi håper virkelig det dukker opp noe mer spennende i løpet av uka, selv om det ser dårlig ut. Nå må jeg bare finne ut av hvordan jeg skal disponere en uke i Asia.
God ettermiddag! 4 uker til man skal ut å fly igjen. Tiden mellom høstturen og juleturen er lang gitt. Trenger litt lys i mørketiden. Etter mange år som EBS, ser det ut til at man endelig skal nå EBG i 2020. I tillegg begynner reisekalenderen 2020 og se fin ut, så da har men noe å glede seg til Ha en fortsatt fin dag!
Ikke for å pirke pinne(jo, det jeg gjør) men forskjellen C eller M med SK er like stor som forskjellen på med og/eller motvind når en spiller badminton på Aure en hvilken som helst dag mellom august og juni. Jævla fittefolk altså
God ettermiddag fra Alta flyplass. Ser ut som to tredjedeler av setene i Plus er ledig, så vi får se om vi tar hver vår trerader. Langt roligere på flyplassen her enn i loungen på Osl. Håper at maten vi bestilte også er det. Flytur nr 1 av 3 denne uka, i morgen bærer det til Island. Men først blir det Terminator på Colosseum med gutta i kveld