God tirsdag fra hovedstaden Da var årets påskeferie i boks Det blir kjærestetur til Praha med Flyr og Hilton i gamlebyen Første gang til Praha og flyr så det blir bra Ellers mp jeg krangle med Aegean om poengene for fra-Jnb da de mener at Johannesburg er i Europa… Dem om det. A-klasse gir ikke poeng i Europa, men sist jeg sjekket var Sør-Afrika i Afrika
God tidlig ettermiddag fra Ljubljana. Jobbinga går sirup så da er det bra LH kommer med gode nyheter(igjen). I motsetning til SAS som såvidt meg bekjent ikke byr på noen perks etter opptjent Diamantstatus(joda, vet om Pandium) fortsetter LH å by på «småting» underveis. I dag fikk jeg valget mellom 2 gavekort i Worldshop på 100€ eller 1 gavekort på 100€ og 2 upgrade vouchers. Valgte lett det siste.
Ringte nett til SAS, ba om engelsk, og 20 minutt seinare: "Dennis på SAS, hur kan jag hjelpa?". Pokker. Vi prøvar igjen.
Så enig, så enig. Og listen kunne ha vært mye lengre også. Viss dette viser seg å være den nye normalen, så blir ikke SAS (og EB-poeng) mye prioritert fra meg fremover og spesielt ikke når LTG er på plass om ett år eller to.
Har lært siden siste tur Litt kortere tur, mye lengre bekjentskap. Stikk motsatt av sist, men omsorgen settes pris på
God kveld fra hovedstaden. En kald morgen ble avløst av snøbyger i ettermiddag, etter en helg med vårlige temperaturer i England var det som om været sa velkommen hjem til vinterlandet Norge... i tillegg en masete arbeidsdag i dag, som det ofte dessverre blir når man ikke har fått svart på mail på noen dager... jaja resten av uken ser noe bedre ut heldigvis så da kommer man vel ajour. Uansett veldig fint med en helgetur, føltes nesten som "i gode, gamle dager" å reise mellom Norge og UK nå Nyt kvelden folkens