Det er visst ekko her ja. Noen liker Tesla, andre gjør tydeligvis ikke det. Det er ikke nødvendigvis pga design at folk kjører Tesla. Men samtidig så kan det jo hende at noen synes at designet også er bra. Det er ikke veldig rart hvis de som har Tesla liker Tesla?
Jeg forbeholder meg retten til å kalle det en gokart med en ipad inni, så kan du forbeholde deg retten til å bli gretten pga det.
Fortsettelsen følger: https://insideflyer.no/forums/threads/krangletråden-for-oss-som-aldri-blir-einige.14363/page-31
Ja, Covid-19 har gått ned i historie bøkene, der barn, barnebarn, olderbarn og andre barn vil snakke om dette i mange generasjoner fremover...
God kveld. Idag syklet til og fra Lillestrøm. Hva ellers jeg kan ha gjort noe annet enn å vente på neste avgang? Vel på veien kan dere få sniktitt av nye flytoget, det er fin på mine øyne.
Visste ikke at det kommer nytt Flytog? Når settes det i drift? Eller er det i drift allerede, kanskje?
https://flytoget.no/no/nyheter-og-presse/nyhetsarkiv/flytogets-nye-tog-har-kommet-til-norge/ https://www.tu.no/artikler/her-testes-det-nye-flytoget-i-full-snostorm-innendors/456738
Syns gokarten skulle bli fornærmet av sammenligningen med Tesla. Gokarting er inngangen til de fleste racingstjernene, og har i stor grad gått på fossilt brennstoff. Tesla er mer en golfbil med iPad..
Hei hei hei.. Jeg kjører e-Golf. Ikke bland inn golfbil her! Og hvis det hadde vært en iPad i Tesla, så hadde ikke mye fungert. Men det hadde hatt et pent UX.
Etter planen jeg hørte i fjor skulle de vært i drift nå på våren/forsommeren 2020, men mistenker at Korona har forsinket det også... Flytoget har jo kjørt kun 1 avgang i timen i noen mnd nå, og permittert mange av de ansatte så da har nok testing og opplæring på det nye togsettet blitt lagt litt på is... Men i løpet av høsten ser vi det nok i trafikk vil jeg tro Så får vi se hvor lenge toget går som Flytog da, Jernbanedirektoratet jobber nå med planer som fort kan ende med å legge ned Flytoget slik vi kjenner det i dag...
God kveld fra hovedstaden. En varm dag i dag også, enda varmere enn i går selv om det var mer skyer i formiddag og en regnbyge nå i ettermiddag. Etter to dager på hjemmekontor kan man se frem til en arbeidsreise til Viken i morgen, lurer bare på om jeg må ta med lommelerke... skal visstnok være bedre med 1 dram i timen enn 1 time i Drammen
God aften, Mens jeg var litt østover i byen og jobbet i hagen til min mor mellom sånn ca. 16 og 1830 så var sjokket stort når jeg kom hjem igjen; sola var borte, tåka var på plass og temperaturen var sunket til 15C. Typisk når jeg endelig hadde tenkt å sette meg på terrassen istedet for å jobbe overtid. Jaja, fikk nå fjernet to (små) trær/busker, gjødslet innkjørsel og klipt kantene på plenen. Nå var det faktisk litt artig å sitte og høre på radioen, dvs. NRK Radiosporten, endelig er fotballen litt tilbake igjen, sterke resultater av Sandefjord og Bodø/Glimt, Molde som forventet og RBK skuffende (som forventet?). I morgen kveld FKH-Brann, ser det skrives at her kan det bli opptil 500 tilskuere siden de nye leilighetene i søndre delen av stadion visstnok har kapasitet til 300 mennesker dersom alle balkongene fylles og det holdes nødvendig avstand i henhold til anbefalingene. Fant rom til under 1000,- på Innvik Hotel (faktisk veldig bra anbefalinger på tripadvisor), og kun kort kjøretur fra Folgefonna Skisenter (har lysst på et par skidager). Noen som har vært der? (edit; på hotellet ikke skisenteret, der har jeg vært mange ganger) Ha en fortreffelig kveld.
Mener du Innvik Hotell? Det ligger vel i Nordfjord ... og Folgefonna Skisenter ligger i Hardanger (Jondal) Prøv å gå på ski på Stryn Sommerskisenter