Da har høsten begynt. I form av at jeg har begynt å fly igjen. Selv om det ikke ble ordentlig avrusing i år med 5 flighter i juli. SAS slapp noen bonsbilletter for en helg til SFO i november. Ikke behov for San Francisco og har dekket syd for byen, så tenker nordover. Noen som har erfaring med å lande med 935 og kjøre gjennom byen og over golden gate? (Altså trafikkmessig) Og hva gjør man med tre netter tilgjengelig nordover fra SFO?
Morn fra vest! Ny dag, ny flyplass! Skal krysse av AES idag, kanskje man skal forsøke å ta alle? Noen som har gjort det? Ha en flyvende dag!
God morgen fra Aust-Finnmark. Her er det både kyst og sol(nedgang). I hvertfall i går kveld. I dag mangler solen. Men det er hele 10 grader C, og nordlig bris. Så vi kan spasere gjennom byparken (les:kirkegården) til Hildonen (famous coffee shop) og treffe gamle (les: som gammel) kjente. Vi trives! Ha en fin tirsdag, alle IF-ere!
God morgon frå solskinet i Sunnfjord. Her er dagen mange timar gammal allereie, og underskrivne er i full gang med arbeidet. Dessverre er det alt for lita tid til å leite etter flybillettar i dag. I går snakka eg med ein kollega som var strålande fornøgd med å ha brukt ein CT på bonustur BGO - CPH... Jaja.
God morgen fra SK2301 sete 5A. Straks avgang. Da er jobbkjøret i gang og sesongens første jobbreise går til KSU. Fra solfylte Oslo, til regn. Blir ikke bedre... Rakk en tur innom loungen, var fullt ved ankomst der kl. 08.15, men tomt da jeg dro 08.45. Alltid like fascinerende. Ble en liten skive, latte og Pepsi Max på stort glass. Da starter høsten!
God formiddag fra kontoret. Har trent, gjennomført dagens første møte, og hentet en kopp kaffe. Så nå er det en pause med IF og leting etter flybilletter. Ha en fin en!
God morgen fra Stavanger. Her har en kost seg med frokost og kaffe og det er snart på tide å ta et tak ute i hagen. Solen skinner og det er greie 14°C ute. Ha en nydelig tirsdag
Hoi fra akkurat innenfor ring 2. Greit med kontorering gjort allerede, men nå er det pause for å se på flybilletter. Plutselig 2 bestillinger med Ryanair i høst/vinter, men alternativet er 05.55-06.40 intervallet med connection i CPH, FRA, MUC eller AMS og da er TRF-BGY 09.45 å foretrekke alle dager i uken. Heldigvis skal jeg ut og fly snart igjen, både til MXP og til BGO. I 2020 brukte jeg en CT på OSL-HOV, slå den!
Hei fra solskinnskontoret i hovedstaden. August har hatt en tendens til å være flyfri de siste årene, så også i år. Jobben har en lei tendens til å komme i veien, gitt... Men endelig er det under én måned til flytur, og rett i overkant av to til en lengre sydentur! Innen den tid dukker det jo heldigvis opp noen helger, det gjør ventetiden håndterbar. Lunch hjelper også, og dagens er like rundt hjørnet! Ha en flott dag!
God formiddag fra sofaen. Gamlemor ville stemme så da ble det tur ut i dag også. Selv leter jeg etter et firma som gjør en grei jobb med coating til bil uten å mene at 17k er en fornuftig pris. Noen forslag på østsiden av fjellet?
God formiddag fra kontoret i nordvest. Har søkt etter flybilletter i dag jeg også samt hotell. Dette er av typen du betaler med penger og ikke poeng for. Blir noen jobb turer i september og oktober hvor både SAS og Lufthansa skal få transportere oss. Ser til og med ut som rødnesene må i aksjon. I år må jeg nesten få til å fly hver måned da jeg etter planen kun mangler desember. Ha en fin en!
God tidlig ettermiddag fra Myfallet; Kortere turing i dag enn det har vært de siste dagene, det blit derimot kjøring til MBT ila dagen. Morgendagens utreise mot Madrid er flyttet på, så ser ut for å bli hjemmekontor ut uka.
God formiddag fra trafikkstasjonen. Da var det på tide å fornye C1 til førerkortet. Første (og siste) gang jeg kjørte en bil som krever C1 var i 1990 eller deromkring. Siden har de forsøkt å få meg til å si det fra meg, men jeg kan være ganske så standhaftig Ønsker alle en en solfylt og lun tirsdag, sånn helt på tampen av sommeren!
Hehe, må vel snevre det inn til de med regulær rutetrafikk. Så får FBU, Værøy og QKX bonus for de som har vært der
Hellu fra Porsgrunn. Egentlig langfri, men sa ja til å jobbe to netter overtid. One down, one to go. - reiser til Washington på torsdag. Greit med litt ekstra $$ når kredittkortregningen fra USA kommer. Ha en produktiv dag
God ettermiddag. Straks avreise tilbake til OSL. Meldt strålende sol der og der gledes, for her i Kristiansund er det drittvær og regnet pøser for øyeblikket... Appen melder at dette blir 4. gangen på dette flyet. Denne gangen er det Plus og nødutgang samtidig. Det er ikke verst for en flytur som tar ca 45 min.