God morgen fra OSL, nærmere bestemt Radisson Red. Første frokost er i gang. Oops! Bildet ville ikke lastes opp! Oj, der var det plutselig! Ha en fin dag uansett!
God morgen! Har fått på gymtøy, og er klar for avgang mot kontoret og treningsrommet. Men først: kaffe. Ingen flyturer her i gården, så jeg får glede meg over andres eskapader i stedet. Ha en fin en!
God morgon frå heimekontoret. Her går det i kaffi og Excel-modellar. Og eg som heller vil leite etter flybillettar!???
God formiddag fra en hovedstad som fremdeles er ganske våt og kald. Fikk booket masse flyturer og hoteller i helga, så det burde tikke inn en grei overføring fra SEB tidlig neste måned. Apropos overføringer, jeg er glad jeg ikke avslutter perioden min denne måneden og er avhengig av de siste poengene fra Amex for å klare en status. Noen som tør vedde på om Amex klarer å fikse problemene de har med poengoverføring før månedsskiftet?
Hehe, takk for sympati. Jeg har ikke fått poeng fra SGN-CDG i C ennå, men hvis jeg får disse, samt løser inn Concious Traveller og poengene fra Amex i mai - da bikker jeg EBD for første gang. Første mulighet for etterregistrering er i morgen, men jeg er ganske avhengig av de Amex-poengene (eller en MR i helgen ) for å oppnå dette #ilandsproblem
God formiddag fra MBT, allerede vært med bilen på steinsprut fiks og gjort unna det som hadde hopet seg opp med mails ila natta. Nå er det hunden sin tur for tur. Ingen flights før i morgen, noe så enkelt som en tur til Paris.
God formidag fra Oslo, Jobber med å komme ajour med en haug med ting, heldigvis har jeg kaffe og en nylig samensatt spilleliste over Seattle relevant musikk på høytaleren, så jeg girer opp til helgens utflukt
God formiddag fra Grenland. Vått og blåst. Tok en runde indretjeneste, med en podcast på øret. Så har jeg gjort noe vettugt. Løst inn et stempel hos hotels dått com på Risør hotell til torsdag. Ser ut som bading utgår, men arendalspilsen skal prøves. Ha en tørr dag
God ettermiddag frå Lovehansa flight 861 til Frankfurt. Straks klar for oval Kristi Himmelfartsdag (kjennest rart å snakke positivt om religion) i Istanbul med onkel @Travellingalf. Ha ein strålande fin resten av dagen!
Godt ettermiddag frå heimekontor i Sunnfjord! Om nokre timar går turen til Flesland og posisjonering til morgondagens reise til Bangkok med Air France. Har lokka med meg ein kompis som ikkje anar kor vi skal, så dette skal bli ei intressant langhelg. Går alt etter planen skal Swiss levere oss i Oslo på lørdag kveld. Mykje kan gå gale før den tid!
Sitter stille I hovedstaden uten å fly på et par dager. Eller, jobber da, så tastaturet får kjørt seg selv om jeg selv ikke flytter meg så mye Fikk booket en haug med Strawberry rom på søndagen, så nå har jeg booket opp mye av de gamle poengene før de utløper eller det plutselig blir veldig vanskelig å få brukt dem. Husk at det blir trangt i Strawberry døren opp mot 31.12.25, folkens!