God morgen fra SAS innenlands lounge. Straks avgårde til vestkysten, men først en dobbel cappuccino, Pepsi Max på ølglass og en baguette med ost. Enkelt og greit. Retur senere samme dag før det bærer avgårde i flere møter. Blir en lang dag her, men alltid greit å være på farta. Dagen fyker liksom forbi. Ønsker dere en fin fin tirsdag.
God morgen fra gymmen. Venter "i kø" på at garderoben skal bli litt mindre stappfull. (Det er bare plass til én person av gangen. ) Så er det møtebonanza, som vanlig på tirsdager. Dagen flyr, og det skal snart jeg også! Årets første CT landet i innboksen i går kveld, så nå starter planleggingen av 2026. Ha en fin en!
God morgen fra kontoret i Dhahran. Skulle egentlig reist hjem i kveld/natt til onsdag, men måtte utsette oppholdet et par dager, så da blir det retur til Norge natt til fredag i stede. Flyttet over fra Le Meridien til Aloft før jobb i dag, så litt nærmere kontoret og en tredjedel av prisen. Fikk tilbud av Turkish på mail nå om å oppgradere turen hjem. Noe stiv pris for flyvning på under 4 timer, spør du meg. Jeg står over. Ha en strålende dag!
God ettermiddag fra HCM. Vi hadde en fantastisk tur med to guider i går bakpå scooterne deres rundt i HCM hvor de viste oss den beste lokale maten og gjorde litt sightseeing. Denne snegla var på størrelse med ei katt Myke blekkspruttenner Vi fikk hilse på den lokale mafiabossen
God føremiddag frå opphaldsveiret i Florøida. Overskya og pent her vestpå. Skal eg prøve å ringe SAS i dag og?
I går reiste min sønn og hans kone på bryllupsreise til Argentina og Brasil (ST og CT). TRD-BGO/ BGO-AMS-EZE.. På flygningen fra Bergen reiste de med et flunkende nytt KLM fly A320 .. levert 4/4 og det hadde sin jomfrutur i rute AMS-BGO-AMS i går 7/4 ..
Ettermiddagskaffe på basengbaren hos Sheraton flyplasshotell i Jakarta; Drøyt 30 grader så blir nok å gå inn for å finne noe å spise
God tirsdagskveld fra Oslo Skulle vært omtrent hjemme, eller i det minste på OSL nå, etter tidligere planer, men dagens (og gårsdagens reise) ble avbrutt straks før jeg strøk avgårde til flytoget i går ettermiddag. OK å være hjemme, men note to self å sjekke grundigere at alle har samme forståelse av hva det betyr at det er fordelaktig at en tar et «fysisk møte» før en legger planer rundt dette…