God kveld fra Oslo. Nydelig dag for pils og for å markere boligsalg. Ble ikke sinnsyk gevinst på 3 år, men viktigere å flytte for min del.
God aften frå Sunnfjord. Her går dagane i barnepass og ei snikande kjensle av dårlig samit over alt som ikkje har blitt gjort i ferien som no er inne i si siste veke. ViaTrumfhandling har det i det minste blitt. Er det nokon som har erfaring med kor lang tid det tek før Tanum og Ellos betalar ut etter at det har endra status til «Bekreftet» Smakte det med Mango IPA? Eg synst mangosmaken vart alt for dominerande. Det er i alle fall godt å sjå at du passar på å ta blank og god førebyggande koronamedisin!
Det blanke er austlendingstårer. Vi drikk det her vestpå for å halde oss sterke og friske, slik at vi kan stå opp tidleg og bygge landet etter krigen slik at resten av kongerikets borgarar kan få trygd
trøgda holdt til innkjøp av en 1. edition.... Imperial gulrot gose Så takker jeg for innsatsen med å bygge landet og gleder meg til 5 om dagen i helgen
God kveld fra Viken! Etter fire uker med neglefileferie ser det ut til at jeg får levert ny bil på fredag - MED EB-skilt, faktisk Så da blir i hvert fall en slags biltur i Norge den siste ferieuken. Men hva har skjedd med @Stuttfeiten dere? Har han gått helt i frø? https://direkte.vg.no/nyhetsdognet/news/5f2ae45cf965a80011a0fe26