God aften fra Romsdalen! 3 uker+ med norgesferie unnagjort i forrykende tempo. Har da vitterlig klart å kose oss selv om det ikke ble noe flytid (selv om det selvsagt var et savn). Dyrt er det også å feriere i eget land må vite, så både MC og Amex har fått kjørt seg. Lader opp EB-kontoen til neste års reiser Så da var det bare å brette opp ermene for mer hjemmekontor med tilhørende kaffe og Teamsmøter. Drømmer om å få til en reise som involverer fly utenlands i løpet av høsten, men det ser jammen ikke lovende ut. Krysser fingrene for russerne eller at @drsyk finner på noe lurt Ha en rolig aften
God kveld fra Senator med LH på Frankfurt; Begynner rett og slett bli lei av at det ikke er noen restauranter åpne, og begrenset utvalg i loungen. OSL-FRA var stappa foran gardina, virket som om det var stappa andre veien også. Jeg hadde 2D, men for langt bak i en 321 for at det var GT igjen. Alt forsvant på tur nordover, og det var ikke noe påfyll på OSL.
Satt i karantene og coronatestet i dag, ikke spesielt behagelig... Får begynne å tømme karantelageret som jeg har handlet inn, og håpe på negativt svar (helst innen TTT )
Nja, hver sin lyst sier nå jeg ... Men for all del, bare å drikke. Drikke en DP2008 fra melkeglass, jaja ... Kos deg
Hadde spart flaska til den bedre anledning enn med pappkrus og det som verre er. Bare å bøtte ned for min del. Vi hadde nok aldri dukket opp på på samme fest, hvis det er champagne i pappkrus.
Hvis anledningen er riktig, men vi bare har "feil" glass for hånden, så velger jeg å drikke champagnen uansett. Men det er greit å vite at man slipper å dele med deg.
Det som ble bøttet ned på under brunchen i HKG nu sist høst kunne like gjerne vart servert i vannglass gitt den farten folk (vi) jobbet med...