Hei og hopp, nå er det klart for den sekundære bursdagen i året, datoen jeg ble medlem her. Denne tiden har jeg sikkert delt noe i dagstråd, eller reisebrev fra alle de 362 flyvningene som det har blitt på de årene. Ville jo aldri havnet i business 94 ganger eller first 8 ganger, hadde det ikke vært for dette forumet. Er evig takknemlig for at jeg oppdaget dette og mulighetene man lærer om her, så Tusen Takk til alle som deler sin kunnskap! Nye bekjent og vennskap har det også blitt ut av denne flygalskapen opp gjennom åra! Gratulerer med dagen til meg selv Ha en fin fin dag hvor enn dere er i verden
God morgen fra t-banen på vei ned til Oslogryta. Ble en sen start på dagen, men fleksitid må jo benyttes til noe. Blir ellers en dag fylt med møter, opptil flere av de i fysisk form. Er lovet "lett servering" i møtet som behendig nok er lagt til lunchtider. Så det blir nok en tørr rosinbolle. Som det gledes... Jaja, det nærmer seg helg, og flytur! Ha en flott tirsdag!
God morgen fra Puerto de Mogan. Så var også denne reisen ved veis ende. Heldigvis har vi et bilde som passer til anledningen, når vi nå snur nesen hjemover. Nå håper vi på ledig midtsete på SK 4698. Ha en fin tirsdag. PS Gratulerer til @kjeeli ! DS
God morgen fra kontoret i nordvest hvor solen skinner utenfor. Det har plutselig åpnet seg et lite mulighets vindu for en luftetur i de eleverte klasser i juli. Så satser på at noe C billetter dukker opp på kort varsel. Jakten på billetter er iallefall i gang.
God morgen fra MBT. En liten tur i skogen står på programmet, en kjapp pakking og en Uber til OSL før det blir LX via ZRH til BEG. Booket fredag så det ble rad 7 til ZRH, C strekker seg helt til rad 11. Ved ankomst BEG har Hilton lovet henting på flyplassen, oppgradert rom og ledig bord på takterrassen
God formiddag fra kontoret. Solen skinner, dagens treningsøkt er gjennomført, og jeg har fått gode nyheter fra en "ny" sjef i organisasjonen. Så herfra kan det bare gå nedover. Jeg har også funnet noen fridager i juli som kan fylles med en ego-trip, så det søkes på Awardfares for harde livet. Ha en fin en!
Til lukke med dajen, @kjeeli! Din deltakelse her inne er kjærkomen. Sjølv har eg dag i morgon, men dessverre ikkje nokon IF-bursdag. So eg er begynt å kvi meg allereie. Her bær det mot alderdomen i rasande fart. No er det teamsmøter og leiting etter flybillettar før eg skal ut og handle entrecote og ymse anna til morgondagen.
Og gratulerer til @kjeeli! Skal ikke kimse av hans herlig pertentlige og nøyaktige reiseskildringer, hvor alt er målt og veid og tatt tiden på. En veldig trivelig kar (og reisefølge) er han også.
LX byr på pre-departure sjampis; Desverre av den kjedelige grunn at vi venter 60 min ombord før vi kan starte opp mot Sveits. Trangt luftrom. Trenger vel ingen glasskule for å spå at det blir travelt på flyfronten i Europa de neste mnd…
Samme regla med OSL-ZUR i går, heldigvis var connection flyet også forsinket så det var en god lettelse da vi landet i Sveits. I går var det er forferdelig uvær rundt ZUR så kan være samme problemene i dag kanskje.