Tjen 30 000 ekstrapoeng med EuroBonus-bingo

Tråd i 'SAS EuroBonus' startet av Henning, 20. jan 2015.

  1. Trety

    Trety Aktivt Medlem

    Innlegg:
    287
    Likes mottatt:
    179
    Bonuspoeng:
    43
    Ikke fått noe denne gangen heller - as usual, er EBG. Har til dags dato aldri noensinne fått en targeted kampanje av SAS... :rolleyes:
     
  2. vegardg

    vegardg Senior Medlem

    Innlegg:
    913
    Likes mottatt:
    4,668
    Bonuspoeng:
    93
    Etter at jeg ble EBD ved innføringen av nivået har jeg ikke blitt invitert til en eneste targeted kampanje. Kanskje Bonusfeber kan fiske med Eurobonus-gjengen rundt utvalgskriteriene? Er det slik at vi som allerede reiser mye - og tildels på dyre billetter - blir tatt for gitt?
     
  3. sexten

    sexten Senior Medlem

    Innlegg:
    581
    Likes mottatt:
    733
    Bonuspoeng:
    93
    Eg er EBD (men har nettopp skifta allianse til OneWorld/BA), og fekk denne kampanjen. Kanskje på grunn av dropp i aktivitet?
     
    Herlov liker dette
  4. view

    view Veteran

    Innlegg:
    1,850
    Likes mottatt:
    1,926
    Bonuspoeng:
    113
    Denne kampanjen er litt annerledes, da den ikke fokuserer på å fly men på å kjøpe/benytte flest mulig partnertjenester. Fly er 1 av 9 felt på bingo, så de fleste oppfyller trolig denne. Hvis man allerede oppfyller alle feltene kan det være SAS dropper å invitere folk? Hadde vært interessant å vite litt om kriteriene.
     
  5. AndersB

    AndersB Reisende

    Innlegg:
    1,882
    Likes mottatt:
    1,038
    Bonuspoeng:
    113
    Jeg oppfyller mange men ikke fly. Fly?!?! :confused: Må man liksom fly også nå da :D
     
    view liker dette
  6. AndersB

    AndersB Reisende

    Innlegg:
    1,882
    Likes mottatt:
    1,038
    Bonuspoeng:
    113
    Sjekket bingobrettet mitt, samme som i artikkelen. Overrasker meg at "flyreiser" ikke er i midten, siden det er "jokeren" for å få god uttelling. Men det er vel ikke det viktigste lenger...
     
  7. view

    view Veteran

    Innlegg:
    1,850
    Likes mottatt:
    1,926
    Bonuspoeng:
    113
    Fly? Nei, det er bare noe SAS driver meg på si. Core business er å drive loyalty program, det er jo der pengene er.
     
    Baldrick liker dette
  8. view

    view Veteran

    Innlegg:
    1,850
    Likes mottatt:
    1,926
    Bonuspoeng:
    113
    Forresten folkens, for de som mangler noe på dagligvarer: fikk i dagens EB tilbudsmail beskjed om at det nå er 300 ekstapoeng å hente ved min 500kr overføring fra Trumf. Da var den også i boks på bingo'n
     
    Baldrick liker dette
  9. Darkcho

    Darkcho Veteran

    Innlegg:
    2,394
    Likes mottatt:
    3,333
    Bonuspoeng:
    113
    Er det noen som har klart å komme inn i denne kampanjen uten å ha fått mail fra SAS?
     
  10. Rune

    Rune Medlem

    Innlegg:
    61
    Likes mottatt:
    81
    Bonuspoeng:
    18
    Jeg er EBD, men får aldri kampanjemail, kun standardmail med poengsummer og hva jeg kan gjøre. Ba derfor Diamond-supporten om å bli registrert, men fikk beskjed om at dette kun er for nå få utvalgte. Så mye for den lojaliteteten...
     
  11. sitrus

    sitrus EBG

    Innlegg:
    31
    Likes mottatt:
    10
    Bonuspoeng:
    8
    Noen som vet om det holder med å få tilbud fra codan? I beskrivelsen under brettet står det at poengene kommer på konto etter tegnet forsikring...
     
  12. barca

    barca Nytt Medlem

    Innlegg:
    22
    Likes mottatt:
    17
    Bonuspoeng:
    3
    Jeg fikk poeng fra Codan uten å binde meg til noen avtale med dem. Meldte på meg en kampanje hvor man ville bli oppringt fra Codan og motta 1000 EB poeng. Grei deal det.
     
  13. Islending

    Islending Senior Medlem

    Innlegg:
    564
    Likes mottatt:
    498
    Bonuspoeng:
    63
    Men gjelder de 1000 poengene også til bingoen?

    Jeg overførte 50kr fra Trumf til EB og de kom på kontoen min dagen etterpå... Nå, én uke senere har bingobrettet mitt fremdeles ikke blitt oppdatert...
     
  14. barca

    barca Nytt Medlem

    Innlegg:
    22
    Likes mottatt:
    17
    Bonuspoeng:
    3

    Jepp, det gjelder bingoen og. Jeg kjøpte noe på nettet her om dagen, har fått EB poeng for dem, men heller ikke mitt bingobrett har blitt oppdatert.
     
    Islending liker dette
  15. Reiseglad gutt

    Reiseglad gutt Nytt Medlem

    Innlegg:
    43
    Likes mottatt:
    15
    Bonuspoeng:
    8
    Har jeg forstått det riktig, dersom jeg tror at man får "Billeie" krysset av på bingobrettet ved å ta flybussen til Osl? I hvert fall kommer jeg inn på en rekke transport-alternativer når jeg klikker på billeie på bingobrettet.
     
  16. Reiseglad gutt

    Reiseglad gutt Nytt Medlem

    Innlegg:
    43
    Likes mottatt:
    15
    Bonuspoeng:
    8
    Chattet med SAS i dag for å få svar på en rekke spørsmål ang. Bingobrettet. Deler svarene her for det det er verdt. Interessant med Via Play som rett og slett tilbyr skravering av feltet "avis" ved bruk av gratis-tilbudet deres.

    Du snakker med Linnea

    Du skrev: SAS Eurobonus Bingobrettet er et kreativt initiativ, men vilkårene er for meg noe uklare. Her er mine 8 spørsmål:
    1: Får man godkjent billeie-feltet hvis man tar flybussen? I hvert fall kommer jeg inn på en rekke transport-alternativer når jeg klikker på feltet "billeie" på bingobrettet. Er alle disse transportmulighetene akseptert, eller er det kun de faktiske billeie-selskapene som er godkjent?
    2: Får man godkjent feltet "Forsikring" ved å motta et pristilbud fra Codan eller må man bli kunde hos dem?
    3: Er det en minimumssum man må overføre fra Trumf for å få godkjent feltet "dagligvarer"?
    4: a) Når jeg klikker på feltet "Avis" kommer jeg til et vindu med en rekke tilbydere av en rekke produkter. Er handel med enhver av disse godkjent som "avis" eller bare noen? I så fall; hvilke?
    b) Får man årlig poeng dersom man er abonnent på DN, på samme måte som man får som kunde hos Fjordkraft?
    c) Hvis ikke, hvor lenge må man si opp DN-abonnementet før man kan regnes som "ny kunde" igjen og motta velkomstpremie?
    5: Hotellopphold: Må oppholdet ha skjedd i perioden bingobrettet er aktivt, mens etterreg. kan komme senere, eller må etterregistreringen også ha skjedd før 28. februar?6: Er samtlige nettbutikker som dukker opp når man trykker på "netthandel" godkjent?
    7: Hvor lang tid tar det maksimalt fra en handel er gjennomført til brettet er oppdatert med relevant skravert felt?
    8: Hvor og hvordan skal man henvende seg, dersom man har gjennomført handler, men felt ikke oppdaterer seg innen fristen dere oppgir som svar på spørsmål 7?

    Linnea:
    1: Nej, man får inte godkänt på billeie-fältet om man tar Flybussen. 2: Man måste bli kund hos försäkringsbolaget för få godkänt på fältet Forsikring. 3: Nej, det finns inget minimumsumma man måste överföra från Trumf för att få godkänt. 4: a) Det gäller för alla. b) Vid DN-abonnementet så får man poäng årligen. 5: Vid hotellvistelse så måste vistelsen har gjorts innan den 28 Februari, poängen går att efterregistrera i efterhand. 6: Ja, samtliga internetbutiker som du ser där är godkända. 7: Det kan ta mellan 4-6 veckor innan det kommit in.

    Du skrev:
    På spørsmål 7: Bingobrettet vil altså fylles ut etter 28. februar med handler som er gjennomført senest 28. februar, men som tar mange uker å få godskrevet?
    Linnea: Ja, man måste genomföra det innan den 28 Februari. Det kan dock ta upp till 6 veckor innan allt kommer in.
    Du skrev: ok, du svarte ikke på spørsmål 4C? Jeg lurer også på: Hvor mange poeng får man årlig ved DN-abonnement og når ble denne ordningen innført?
    Linnea: Ursäkta, det var jag som läste fel gällande reglerna för DN-abonnement. Man får endast poäng en gång och det är när man signar upp sig första gången, man får då 10 000 Ekstrapoeng.
    Du skrev: Når ble den ordningen innført?
    Linnea: Vanligtvis inom 20 dagar efter att man anmält sig för prenumeration.
    Du skrev: Mitt poeng er: Jeg er allerede abonnent på DN, men fikk ikke bonuspoeng som velkomstgave. Jeg lurer på om jeg skulle ha hatt det. Derfor lurer jeg på når bonuspoeng ble innført som velkomstgave til nye kunder?
    Linnea: Om du gick in via denna länk och anmälde dig för prenumeration så ska du få poängen inom 20 dagar: [lenke til kampanjesiden]
    Du skrev: ok. Hvor lenge må man si opp DN-abonnementet før man kan regnes som "ny kunde" igjen og motta velkomstpremie?
    Linnea: Jag rekommenderar dig då att ta kontakt med DN för att få svar på det.

    Du skrev:
    Et spørsmål til. Du svarte på spørsmål 4a at jeg kan benytte med av alle tilbyderne som dukker opp når jeg trykker på bingofeltet "avis" og en handel med enhver av disse vil godkjennes for skravering av feltet "avis". En av tilbyderne bak feltet "avis" er "trumf". De finnes også bak feltet "dagligvarer". Vil jeg altså kunne få godkjent begge disse felt ved å først overføre trumfpoeng til EB-poeng ved å trykke på "Avis"-feltet og deretter ved å trykke på "dagligvarer"-feltet?
    Linnea: Vid Avis-fältet gäller det nyteckning av Trumf.
    Du skrev: Det gjelder nytekning av trumf-medlemskap og ikke overføring? Det var rart, for når jeg trykket på Trumf-feltet etter å ha trykket på avis-feltet, så kommer jeg til denne siden, som handler om overføring? [lenke til EuroBonus/Opptjen-poeng/Flere-partnere/Trumf/
    Linnea: Ja, men för att få godkänt i Avis-fältet så gäller det att man nytecknar en prenumeration.
    Du skrev: javel. Hva med Via Play? De tilbyr, ifølge lenken som "avis"-feltet og deretter "viaPlay"-feltet fører til, to måneder gratis når man signer opp. Får man godkjent handelen med dem ved nytegning, eller er det først etter de to første gratismånedene når regningen kommer at handelen vil regnes med i bingo-brettet?
    Linnea: Du får godkänt vid nyteckning.
    Du skrev: Med andre ord kan jeg nytegne, få to måneder gratis, få godkjent feltet i bingobrettet, deretter si opp med Via Play og i sum få godkjent bingobrett-feltet uten å ha betalt Via Play én krone. Har jeg forstått det korrekt?
    Linnea: Ja, det går att göra.
    Du skrev: ypperlig, takk for svar på mine spørsmål.
     
    AndersB, oveovo, Kjakan and 2 others like this.
  17. oveovo

    oveovo Medlem

    Innlegg:
    128
    Likes mottatt:
    36
    Bonuspoeng:
    28
    Chattet litt med SAS i dag jeg også, og fikk bekreftet at overførsel fra Club Carlson-kontoen ikke teller som hotell på bingobrettet.
     
  18. AndersB

    AndersB Reisende

    Innlegg:
    1,882
    Likes mottatt:
    1,038
    Bonuspoeng:
    113
    Ref. det med Viaplay så står det på sas.no
    Mistenker at de to gratismånedene ikke teller på bingoen til tross for hva chaten sa, tipper bingoen kun trigger på poeng som kommer inn på kontoen. Men man kan jo prøve - takk for tipset.
     
  19. Hypern

    Hypern Senior Medlem

    Innlegg:
    509
    Likes mottatt:
    181
    Bonuspoeng:
    43
    Hva er dette for en slags kampanje? Har ikke fått noe bingo.
     
  20. Hypern

    Hypern Senior Medlem

    Innlegg:
    509
    Likes mottatt:
    181
    Bonuspoeng:
    43
    Hva er dette for en slags kampanje? Har ikke fått noe bingo.
     
  21. SASDC8

    SASDC8 Senior Medlem

    Innlegg:
    1,369
    Likes mottatt:
    1,526
    Bonuspoeng:
    113
    Ikke jeg heller, så regner med at jeg for mange Eurobouns poeng...
     

Del denne siden