Tjen 30 000 ekstrapoeng med EuroBonus-bingo

Tråd i 'SAS EuroBonus' startet av Henning, 20. jan 2015.

  1. Hypern

    Hypern Senior Medlem

    Innlegg:
    509
    Likes mottatt:
    181
    Bonuspoeng:
    43
    Jeg har kanskje for få jeg da. :p Den eneste bingoen jeg har spilt er gratis bingo for studenter med studentforeninga mi.
     
  2. ILS2

    ILS2 Senior Medlem

    Innlegg:
    1,107
    Likes mottatt:
    3,177
    Bonuspoeng:
    113
    "Birger syv, enkel syv..."

    BINGO!!!

    Da var fullt brett i boks her. Ekstrapoengene har allerede begynt å tikke inn (de virker å komme inn i bolker på 3.000), men jeg venter i tillegg på ekstrabonusen for fullt brett, samt alle kampanjebonuser som fulgte med div. handler.

    Totalt vil jeg hanke inn +/- 50.000 poeng for en totalutgift på rundt 2.000 NOK. Noe av dette kan dog utgiftsføres, slik at den reelle kostnaden for meg blir langt lavere.

    Godt fornøyd!
     
  3. Dash

    Dash Medlem

    Innlegg:
    160
    Likes mottatt:
    95
    Bonuspoeng:
    28
    Makan til treghet i systemet. Gir opp bingoen.....
     
  4. Baldrick

    Baldrick Cunning Planner

    Innlegg:
    1,793
    Likes mottatt:
    4,523
    Bonuspoeng:
    113
    Måtte du faktisk bytte forsikringsselskap, eller holdt det med å motta tilbud? Ser av referatet fra chat'en at man må bytte, men om svar man får på kundeservice faktisk stemmer med virkeligheten er jo også "litt bingo"...
     
  5. ILS2

    ILS2 Senior Medlem

    Innlegg:
    1,107
    Likes mottatt:
    3,177
    Bonuspoeng:
    113
    Aner ikke, men jeg bare byttet. Har strømutgifter på under 200 NOK per måned, så Fjordkrafts relativt dårlige strømavtale kan ikke gjøre så stor skade. Bytter tilbake når bindingstiden er omme uansett.
     
    Baldrick liker dette
  6. Eriksan

    Eriksan Aktivt Medlem

    Innlegg:
    301
    Likes mottatt:
    331
    Bonuspoeng:
    63
    Mitt bingobrett var forhåndsskravert med forsikring, til tross for at jeg bare mottok tilbud fra Codan i oktober. Spent på hvordan det blir med feltet avis for prøveabonnementet jeg startet hos DN før jul, venter fortsatt på de 500 ekstrapoengene.

    Har også signet meg opp på Viaplay, to måneder gratis var å overdrive. Signet opp 31. januar og gratisperioden varer bare til 3. mars, betaler uansett for en måned for 700 ekstrapoeng, men tror ikke at det hjelper på bingobrettet selv om chattloggen over her indikerer noe annet.
     
  7. Baldrick

    Baldrick Cunning Planner

    Innlegg:
    1,793
    Likes mottatt:
    4,523
    Bonuspoeng:
    113
    Endelig skjer det noe.. Fikk jammen mail fra EB i dag! :)

    "Du nærmer deg bingo!

    Vi ser at du har opptjent poeng hos en partner som inngår i EuroBonus Bingo – og at enda en rute er markert på ditt personlige bingobrett. Det innebærer at du nå er et skritt nærmere gevinst i EuroBonus Bingo. Gratulerer!

    Ta en titt på ditt bingobrett for å se hvilke partnere du trenger å opptjene poeng hos, for å oppnå gevinst.

    Lykke til!
    SAS EuroBonus "
     
  8. Blades33

    Blades33 Medlem

    Innlegg:
    222
    Likes mottatt:
    423
    Bonuspoeng:
    63
    Ser flere kommenterer tregheten her, og jeg kan bare istemme. Jeg fikk også en mail om at Trumf-overføringen "gikk igjennom" i dag, men jeg mangler hotellopphold, og KANSKJE Codan-tilbudet. Hvis det er sånn at noen får godskrevet tilbudet fra Codan på bingobrettet, bør kanskje alle få?

    Uansett må man kanskje ta hensyn til at dette, som flere er inne på, nærmest er gratis poeng. Og det er jo trivelig, selv om oppsettet er litt vel egnet til å skape forvirring.
     
  9. KainBenwi

    KainBenwi Aktivt Medlem

    Innlegg:
    317
    Likes mottatt:
    906
    Bonuspoeng:
    93
    [QUOTE="Reiseglad gutt, post: 29815, member: 953]Du skrev: Et spørsmål til. Du svarte på spørsmål 4a at jeg kan benytte med av alle tilbyderne som dukker opp når jeg trykker på bingofeltet "avis" og en handel med enhver av disse vil godkjennes for skravering av feltet "avis". En av tilbyderne bak feltet "avis" er "trumf". De finnes også bak feltet "dagligvarer". Vil jeg altså kunne få godkjent begge disse felt ved å først overføre trumfpoeng til EB-poeng ved å trykke på "Avis"-feltet og deretter ved å trykke på "dagligvarer"-feltet?
    Linnea: Vid Avis-fältet gäller det nyteckning av Trumf.
    [/QUOTE]

    Jeg ble ny Trumf-kunde i desember, og siden bingoen gjelder fra hva du gjorde fra september, så skal vel jeg få kryss på "Avis"? Foreløpig står den blank, men jeg må kanskje gi beskjed til noen da?
     
  10. Reiseglad gutt

    Reiseglad gutt Nytt Medlem

    Innlegg:
    43
    Likes mottatt:
    15
    Bonuspoeng:
    8
    Det vil jeg tro at du skal få. Ta kontakt med SAS og be dem korrigere. Hvis det ikke fungerer kan du sitere Linnea og chat-loggen min.

    Mulig dette har vært spurt om før, men hvor tidlig legges EB billetter til USA ut? Og vet noen hvor tidllig bonusbilletter med United til og i USA legges ut? Jeg tenker altså å bruke EB-poeng på United flights. Takk på forhånd!
     
  11. hjh0708

    hjh0708 Nytt Medlem

    Innlegg:
    1
    Likes mottatt:
    0
    Bonuspoeng:
    1
    Hvor finner jeg ut hvor langt jeg har kommet i bingoen? (link?)
     
  12. Henning

    Henning co-founder

    Innlegg:
    2,917
    Likes mottatt:
    1,844
    Bonuspoeng:
    113
    Prøv denne.
     
  13. Baldrick

    Baldrick Cunning Planner

    Innlegg:
    1,793
    Likes mottatt:
    4,523
    Bonuspoeng:
    113
    Med fare for at det står i klartekst et eller annet sted..; Noen som vet om flyreisen må være med SAS, eller holder det å kreditere en annen *A-flight til Eurobonus..?
     
  14. NoLimit

    NoLimit Evig ung

    Innlegg:
    379
    Likes mottatt:
    314
    Bonuspoeng:
    63
    Noen som har prøvd å ta flybussen for å få fylt ut feltet for billeie? Rart hvis flybussen ikke teller når det kommer opp som et av alternativene når man klikker seg inn på billeie...
     
    Reiseglad gutt liker dette
  15. Superhai

    Superhai Brigadier

    Innlegg:
    318
    Likes mottatt:
    269
    Bonuspoeng:
    63
    Linken går jo til partnere for bakketransport og parkering, og burde vel kanskje stå klarere at billeie ikke betyr buss.
     
  16. Baldrick

    Baldrick Cunning Planner

    Innlegg:
    1,793
    Likes mottatt:
    4,523
    Bonuspoeng:
    113
    Hmm.. I går fikk jeg en oppdatering av bingobrettet mitt, og da var plutselig feltet "strømavtale" fylt ut.. Og jeg som har vært kunde der i flere måneder, etter en kampanje i fjor..! Det som gjør det ekstra snodig, er at jeg nettopp byttet leverandør VEKK fra Fjordkraft, for så å kunne registrere meg igjen før bingoen var over.. Jaja, da slapp jeg DET styret! :)
     
  17. Rohass

    Rohass Aktivt Medlem

    Innlegg:
    484
    Likes mottatt:
    2,065
    Bonuspoeng:
    93
    Angående Viaplay & de 2 gratis mnd som mulig tellende her, så tror jeg ikke det vil fungere. Jeg meldte meg på for 2 uker siden, og spurte nå Viaplay, som svarte slik:

    You will receive the Eurobonuspoints if you continue as a costumer after the free months, then 700 extra points will be registered on your Sas-card.
    If you choose to stay for 12 months after the free period, the opportunity to receive 2000 more points will be available for you after that year. So in total you have the opportunity to collect a total of 2700 points if you will stay that long.

    Samt svar fra SAS chat:
    Hej! Nej det gäller endast tidningar, i detta fall the economist eller dagens næringsliv.
     
    Last edited: 10. febr 2015
    Henning and NoLimit like this.
  18. KainBenwi

    KainBenwi Aktivt Medlem

    Innlegg:
    317
    Likes mottatt:
    906
    Bonuspoeng:
    93
    Gjelder plutselig ikke nytt medlemskap i Trumf heller da, som de tidligere har sagt på chat?
     
  19. Glenn

    Glenn Nytt Medlem

    Innlegg:
    19
    Likes mottatt:
    36
    Bonuspoeng:
    13
    Vedr strøm/Fjordkraft: Jeg har hatt Fjordkraft siden mai 2014. Da jeg fikk bingobrettet var strømavtale ikke skravert. Jeg mailet SAS Eurobonus og sa at de ikke kunne gi meg en utfordring som ikke lot seg gjennomføre (siden det kun gjelder aktiviteter etter 1.september). Jeg spurte derfor allerede første dag hvordan jeg skulle få utfylt strøm-feltet. Jeg har enda ikke fått svar, men det gikk bare noen dager før feltet var skravert... Så det er ikke nødvendig å si opp og restarte abonnementet. Send mail til EB.

    Mangler bare avis nå. Kommer til å lese ønonomi-nyheter fredag og lørdag neste 6 mnd...
     
    Baldrick liker dette
  20. Reiseglad gutt

    Reiseglad gutt Nytt Medlem

    Innlegg:
    43
    Likes mottatt:
    15
    Bonuspoeng:
    8
    SAS ringte meg for to dager siden og fortalte at det de tidligere hadde opplyst var feil ang "avis"-feltet. Mens de tidligere, skriftlig og to ganger av to ulike chattere, hadde opplyst at alle de 12 tilbyderne var godkjent som "avis", var kontrabeskjeden nå at kun DN og The Economist var godkjent. Virker som de ikke helt har hatt kontroll på reglene før de sendte ut bonusbrettet.
     

Del denne siden