En positiv opplevelse. Fløy til syden i dag bak gardinen. (Montert men ikke i bruk) Øl og GT attåt forhåndsbestilt burger på første runde. Deretter en GT til når jeg fikk tak i CC. Så ble det opplyst over interkommen at trallen skulle komme en tur til, så da ble det jammen en GT til. Ingen spørsmål om betaling eller å se diamantkort, familien på raden bak fikk også full service uten spørsmål. Alt i alt en positiv opplevelse til en sydendestinasjon Burde være en selvfølge med to runder med trallen på en firetimersflight, men sånn har det vel dessverre ikke vært. SAS Connect. Særdeles hyggelige og effektive CC. K
Kom 2 runder når jeg nylig reiste OSL-LPA. Kan ikke huske å ha reist denne ruten med SK før så jeg er usikker på om dette har vært normalen, men det burde vel være en selvfølge på 5+ timer.
Har flydd OSL-LPA 3x t/r de siste årene. Har opplevd at de kom med tralla en ekstra runde på en av de seks flyvningene. Enig i at det bør være mulig å få til to runder på en flytur på ca 5 timer ja.