God tirsdag fra hotell svigerfar. Må si det har eksistert mange flere norske flyselskaper enn jeg var klar over.
God tidlig ettermiddag fra OSL, D1. Turen går med SK til STO, naturlig nok via CPH siden jeg prøver å unngå noen innleieselskaper. Prisen ca lik og flere poeng. Etter at jeg booket 2C på begge flightene klarte SAS å flytte meg til 3B/4E. Smått irriterende, men nå er jeg i det minste på 5C/1F. Satser på å gjøre det enkelt i Sverige, en natt på flyplasshotellet og rett hjem.
Kort Berlin-update: trodde aldri jeg ville se noe sånt i Tyskland, etter noen skarve orkankast. Her trengs en oppstramming, hvor er Frau Merkel? (Har begrenset tro på Olaf)
Mårnings fra Bonaire! Litt skyer i dag og skal vist komme en skur etterhvert så vi følger lokale råd: Her fylles det opp med kaffe, før ferden settes borti gata for frokost på cafe. må også innom dykkesjappa for å se om de kan ta en lynservice på den ene reglatoren min, når vi skulle utti sist var den plutselig veldig tungpustet, så måtte benytte settet til en av ungene.