God formiddag fra hovedstaden. Her er det hjemmekontor med webinarer og kundeeventer en mass. T-2 til Granka.
Du MÅ lage en timelaps av utsiktsbildene dine... . Sendt en mail til ebd-kundeservice for å sjekke muligheten for endring av en A340-flight (kanskje de burde døpe om disse flightene til SK404?) Fikk også booket om ...AMS-TPE...(kansellert) til ...FRA-BKK-TPE... med TG i biz. Så får vi håpe Taiwan er åpent i februar...
God formiddag fra kontoret. Snart helg og ut på tur igjen Denne gangen ikke lengre enn ARN, men moro blir det Venter i spenning på om SAS klarer å utstede nye billetter etter å ha fått løfte om å bli flyttet fra A340 til en flight som faktisk skal gå. Pr nå ligger det to ganger CPH-SFO i appen... Ha en fin torsdag
God formiddag fra Jessheim. Bookingfingeren får kjørt seg her også og nå er reise til Chicago i oktober neste år i boks. Har klart å få Biz bort, men SAS har vært kjipe på returbillettene og den eneste returen på bonus foreløpig er bak i bussen på tirsdag. Optimal hjemreise hadde vært søndag kveld eller i alle fall mandag, men tirsdag er tross alt bedre enn ingenting. Får jobbe med å optimalisere senere. Virker ikke som om SAS har lagt ut noe som helst fra ORD den helgen, så det er mulig de har en blackout periode. Det er helgen for Chicago marathon så det er ikke umulig at de avventer å legge ut bonus der... Ellers var det denne CT'en som går ut ved nyttår da. Bør vel gjøre noe med den snart før man sitter i telefonkø med alle 30. desember. I-lands problemer er også problemer T-15 Valencia på LX Biz Ha en strålende en
God morgen fra SAS kundeservice. Godt å se at diamant-mailen har oppgradert fra "tyvärr inget at göra" til gaslighting. SAS Plus "motsvarar Economy när du reser med våra partners" så derfor blir jeg nedgradert hvis jeg "väljer att resa med Swiss Airlines". Jeg har da vel ikke "vält" noen ting, all den tid endringen er gjort fordi SAS kansellerte opprinnelig avgang og agenten bedyret at jeg fortsatt fløy SAS Plus. Snedig at SAS Plus ikke "motsvarar Economy" hvis du selv bestiller en reise med codeshare... Kjenner det er blitt mye surmaga fra meg i det siste, men er bare så lei av disse udugelige svenskene. MEN! T-8 til første utenlandstur siden januar 2020! Får tro det hjelper litt på humøret
God formiddag fra Viken. T-3 Ha en super long weekend til de heldige, eller fortsatt slave for en eller annen om du ikke er selvstendig næringsdrivende til kl. 1530 fredag ettermiddag
Sette sammen alle bildene dine fra vindu/veranda til en film. Foreslår tittelen "De fire årstider fra Solkysten"
God dag fra Porsgrunn. Fått bestilt en "Cocktail Experience for Two with Exclusive Access to Rooftop Terrace" På Portrait Hotel Roma i påsken. Kona ble ivrig da jeg sa hotellet er eid av Ferragamo familien?- visstnok noe motegreier?? Ser SAS har satt opp vårt fly OSL-CPH med 737-700 og blokka midtseter i plus. Blir vel kansellert da?- ser det er andre muligheter til Roma den dagen, så satser på det ordner seg. Ellers har hele husstanden covid, så ikke mye action. Satser på å treffe paven i påska da Ha en velsignet torsdag https://l.facebook.com/l.php?u=https://youtube.com/watch?v=jNffAWlBqLg&feature=share&fbclid=IwAR2Qv2VI-nFNQjy2FXYcjxAWLcIEfBZARWljb0ax1JxMn9U6cdMMdg5OI_g&h=AT12duBeexQXCZnHzK9W_Y_Q7-8-FE7L7IrGcLCoTj5dDWKkVFUjDDF35w2PPmyVzANb1anPlxvZWf5DV0UWaK9FkzvrgTK-PtpPRbHfo60L3Oa9RyXfi-UizM8Wylwn4uI
Og der tikket det inn svar fra diamond.no på spørsmål om de kan være behjelpelig med å endre booking etter at returen vår fra NY i februar er satt opp med A340: Ikke uventet svar altså. Det uventede var vel mer at dette kom fra DK Hej Arvid, Tak for din E-mail. Desværre kan vi ikke på trods af ændring af flytypen ændre på din billet. Det kræver desværre at fly slår som aflyst i bookingen. En frivillige ombooking kræver at der er ledige EuroBonus billetter på den afgang du ønsker at ombooke til. Det er der desværre ikke på den 6 Februar 2022. Der er kun Economy EuroBonus billetter tilgængelige. Såfremt fly bliver aflyst er du velkommen til at kontake os eller Kunde Kontakts Centeret på +45 70102000 og vi kan se på mulighederne Jeg ønsker dig en god dag Med venlig hilsen/Best Regards, Linda Traveler Consultant SAS Customer Service SAS Scandinavian Airlines System DK - 2770 Kastrup, Denmark Visit: Amager Strandvej 392 Company Reg. No. 35421041
Da ble det Flyr hjem også. Tidlig ferdig, men SAS-flyene tidligere var enten kansellert eller fulle pga kanselleringen.
God torsdagskveld fra hovedstaden. Her er arbeidsuken på kontoret allerede over, i morgen er det flydag Ikke veldig lange turen, men litt spent likevel. Skal for førstegang siden februar 2020 innom LHR, så blir spennende å se hvordan det ser ut der. Skal nok fortsatt klare å finne BA loungen vil jeg tro, så da er mye gjort Tror jeg har alle papirer på stell, men må si det føles litt snodig å måtte reise rundt med en bunke papirkopier av alle skjemaer og vaksinepass. Men men heller det enn å ikke kunne reise... Så nå som papirene er klare så får man vel se om det er tid for å pakke litt andre ting i baggen også. Nyt kvelden folkens
Vet ikke helt om jeg tør annet en å viske det... Men SAS ser ut til å slite med å trekke poeng på bookinger for tiden. Dagens opptur. 2 Pers i ANA F til neste vinter er billettert. Og varsler samtidig starten på sikkert 100 timer arbeide for å få sydd sammen Japan og Usbekistan som destinasjoner. Dagnes nedtur. 4X Ana F i Januar er nå 2x ANA F og 2X polaris. Japan har strammet inn på innreise fra Korea. Slik at det nå bare er mulig å fly inn til NRT og KIX. Noe som gjør at jeg ikke kommer meg fra NRT til HND via noe som helst sted, i tiden jeg har mellom flyvningene.