Spørsmålet er hvilken side av Viken Holmen titter på. Med det sier jeg god torsdag fra den andre siden av Viken Sånn ca. ingenting å melde, hjemmekontor og bakkefast blir jeg en god stund til.
dagens økt med SAS er avklarad ! Han trøttnade på spørsmålet om va de håller på med och la på telefonen när jag frågade vad han hette och vilket anställningsnummer han hade… jaja får ta mig en kopp kaffe och titta ut på betongjungelen (kværnerbyen)
Viken er stort, jeg kan så mye om Viken at jeg har tegnet et beskrivende kart med feil navn på Viken Vest.
Du glemte Viken-ghetto, Viken-slum, Viken-mindre viktig, Viken altpåklatten. Viken-Vi er bedre enn naboen Viken-Vi tror vi er selve Viken, resten tvang seg på. Viken- crème de la crème Og til slutt: Viken-Vi er best i verden uansett hvem du tror du er... PS tilbake til tegnebrettet igjen @Adrian E
Absolutt ikke dumt, men jeg jobber vest for Oslo, og jeg orker ikke den reiseveien. Det er nok Viken Vest som er mest aktuelt. Alt er relativt, men har bodd her siden 2012. Kjøpte hus 3 dager før vi giftet oss.
God dag, Artig diskusjon dere har om Viken. Jeg bodde også i Viken en gang for ganske lenge siden, i selveste Tranby. Bodde der flere år faktisk, var jo ganske ung da, jobbet for Kværner på Tranby så det var praktisk og billigt (Kværner eide leilighetene og subsiderte leien). ja ja hine hårde dager. Altfor travelt her i dag, lei nå av alle som maser og tror at jeg kan gjøre sånn multi-tasking greier. Surt vær ute også, regn, kaldt og vind. Bare klokken kan tikke fort mot 16hundre nå så man kan stikke av fra dette hjemmekontoret. Planlagt litt utepils med en kompis i langhelgen om været blir litt bedre, det er noen få steder som har åpent her nå så på tide med årets første. Han en fin dag og ikke minst langhelg.