God ettermiddag fra MBT. Min første premie på sunnhetslotteriet lotteriet fra KIWI ramlet nettopp inn, synd det var en litt beskjeden handling med 466kr på Trumfkontoen er jo greit å ha med seg. Håper det ikke spolerer for mulighetene for en liten milliard i morgen kveld
God formiddag fra OSL! Godt å se litt fly igjen, dessuten er det faktisk ganske bra med folk her. Torsdag er jo reisedag, og i tillegg er det langhelg. Med stengt lounge, brukes det nesten like mye penger på øl som på fly.
Jeg jobber selv på Skøyen, har 25 minutter fra jeg går ut døren hjemme til jeg sitter ved pulten på kontoret. Men du jobber kanskje helt ute i Asker?
Jepp. Og kjører bil, da det er langt til toget. Så det er ikke aktuelt å bo nord eller øst for Oslo. Tidligere jobbet jeg på Grønland, og da kunne jeg gjerne ha bodd på Lillestrøm eller et annet sted den veien.
Jeg får aldri Merce... men Volvo funker vel. Dere som *kan* bil, er dette (xc60) å likestille med Mercedes E?
Hmmm, XC60 er jo mini SUV, Merce E er jo sedan/stj.v. Er helt 2 forskjellige biler, uklart om vil kalle dette for en upgrade/likestilt bil? Litt avhengig av hva du har behov for: Dårlig knær/familie bil/trygghet --> Volvo Status/komfor/er det noe mer da? --> Stjerna
Kjenner bare XC'en, og i min verden er den meget komfortabel, og fjong nok. Hadde du fått T8 ( ladbar) ville du også kjent på god akselerasjon. Vi venter din dom når leien er avsluttet.
God kveld fra Oslo. Raymond åpner kranene 6. mai, men i indre øst har de vært åpne under hele krisen. God langhelg.
Uten at jeg er ekspert verken på Volvo eller Merce så synes jeg en XC60 ikke er i nærheten av en E klasse. Størrelsesmessig er det vel nærmere en c-klasse og da gjerne GLC om det er SUV. En E (GLE) klasse ser jeg for meg tilsvarer XC90/V90. For all del, jeg har hørt mye positivt om XC60, men å sammenligne med E-klasse er vel en skivebom...
Bilen er fin den, veldig comfy, men jeg tenker jo på M E som en større bil, så jeg ville tenkt den som en klasse over.
Enig i argumentasjonen. Men det er Harley som er mitt domene, så jeg er ikke kvalifisert til å vurdere om XC60/B5 matcher en Merce E, men det skal sies at Sixt skrev Mercedes E Sedan, BMW 5 el.l.