Torsdag i Asia

Tråd i 'InsideFlyer Lounge' startet av holmen, 26. mars 2026 kl 06:47.

1. holmen

holmen "Ung" og "lovende"

Likes mottatt:
    77,359
    Bonuspoeng:
    293
    Hei og hå!
    Og god ettermiddag fra BKK.
    (Det rimte! :D)

For de som var bekymret, så kan jeg heldigvis meddele at vi kom oss avgårde fra CPH, med rett antall piloter foran i bussen.

Veldig hyggelig flytur til BKK, med et crew som besto av et par godt voksne damer, og et par unge damer. (Yngre enn meg iallfall)
    Sjefen på styrbord side var veldig streng, men reisefølget fikk etterhvert en veldig god tone og god service.

Har ikke tatt noen andre bilder enn av forretten.
    IMG_20260326_123939PXL_20260325_192112103.jpg

Den var god!

Nå har vi funnet veien til Air France loungen, reisefølget må jobbe litt, mens jeg drikker kaffe.

Et par timer til neste fly, Vietnam Airlines til SGN. I eco. Det er heldigvis ikke så langt.

Ha en fin en!

2. Maggie

Maggie Veteran

Likes mottatt:
    29,056
    Bonuspoeng:
    183
    God morgen fra HQ! Påsken nærmer seg, men i år blir det bil i stedet for fly. Har faktisk ikke planlagt noen flyturer før sommerferien, kanskje jeg bør gjøre noe med det? Savner litt følelsen av å gå gjennom sikkerhetskontrollen:p
    Ønsker alle bonusnisser en riktig fin dag!
    upload_2026-3-26_7-36-47.png

3. DJasko

DJasko EBD

Likes mottatt:
    4,178
    Bonuspoeng:
    113
    God morgen fra innenlands loungen. Rask frokost med appelsinjuice fra ølglass. Blir det bedre?

Observerte en reisende som har status. Han reiste med sin med sønn og sin mor. Prøvde å få dem inn på 'familie' kvoten, men moren hans fikk dessverre et nei, hit og ikke lenger. Kun nærmeste familie og det er kone og barn ifølge personalet.

4 dager til LHR. Satser på ingen kansellering. Vurderer å by 55k poeng for upgrade til Biz for hele gjengen. Usikker om den går gjennom, men er det verdt penga liksom? Who knows...

Jaja, straks avgang til AES! Ønsker dere en fin en!

4. haifinn

haifinn If u are bored flying, your standards are too low

Likes mottatt:
    17,967
    Bonuspoeng:
    183
    God formiddag fra Porsgrunn.

Fikk tatt en "field trip" til Kragerø i går. De hadde tre spann "jålemaling:p" på outlet.
    Akkurat den typen jeg var ute etter. Sparte 941,- pr spann.

Fikk blåst rent dieselpartikkelfilteret på den gamle Opelen også. Ikke mer enn 40 min kjøring x 2, så grei timesbetaling.

Ellers begynner jeg å øyne et lite håp om diamantkort ila året?
    Fikk 26000 statuspoeng etter "double up christmast calendar" og poengtur i Premium OSL-CPH-MIA.

Har endel prosjekter i heimen, og AmEx`en skal brukes flittig.

Ha en økonomisk dag -TTT

5. Eddie47

Eddie47 1D

Likes mottatt:
    886,214
    Bonuspoeng:
    293
    Snø på solkysten i natt!
    Godt vi fyller bilen til Norgespris, mens andre fyller for 30 kr/literen
    T-39 til Bangkok
    Godt det er helg IMG_0331.jpeg

Flyingdutchman liker dette
  6. Flyingdutchman

Flyingdutchman Veteran Moderator

Likes mottatt:
    26,245
    Bonuspoeng:
    183
    Morn fra Trondheim.

Det blåser ganske stivt, såpass at det var tungt å sykle i nedoverbakke i motvind :D Og så klarte jeg å glemme å ta med pålegget til påskelunsjen (en årlig greie der alle ansatte tar med noe pålegg og lager buffet) så må en strafferunde. Kanskje jeg blåser oppover? Vi får se.

Tittet på kabinen for hjemreisen fra IAD neste uke og plutselig var 6 seter i pluss grønne. Så jeg flyttet meg fra feil side til riktig side, A er best mener jeg da. Men, håpet er å få tilslag på oppgraderingsbud og sove hjemover i C.

Ha en fin torsdag!

Del denne siden