God morgen fra Sølvbyen. Pluss seks og skyer. Godt man snart skal til Granca. Og plutselig kom det en TTT, der var vi helt uforberedt. Men litt finner vi nok på. Ha en fin torsdag!
God morgen! Sitter i godstolen med kaffe i hånden, og en sovende hund over bena. Så her blir jeg til hunden synes det er på tide å flytte seg. Sommeren var kort i år, ser det ut til? Men naboene mine blir nok glade for litt regn, så de slipper å vanne så mye.. Det er rimelig tørt. Ha en fin en!
Hilser fra hjemmekontoret. Her brytes den fredelige morgenstemningen av en hissig gressklipper utenfor. Ble såpass ille at alle luker ble skalket. Men "heldigvis" har høsten kommet, så det er levelig temperatur innendørs, selv om luftingen er utsatt til vaktmesteren har gjort seg ferdig på plenen. Blir forøvrig lite trippeltrumfing her, gitt. Om da ikke min lokale vinpusher har kastet seg på trenden. Det ville hjulpet godt på akkurat den kontoen, i alle fall. Ha en topp torsdag!
God formiddag fra Oslo! Ble plutselig en impulsbestilling til SEA allerede neste helg da jeg fant noen grome billetter med bolaget, så det kan en jo like
Denne sommern ble kort! ~4 uker til det kommer en unge nr2. Huset vaskes og skrubes hver eneste dag. Forsøkr enda finne EN bonusreise April\Mars neste år, for hele familen, men ser helt umulig ut .
God føremiddag frå Florøida. Ikkje all verden med solskin, men det er eit og anna hol i skyene. Greit å la gardinene få kvile litt. Seinare i dag skal eg avbestille billettar til LAX (ut måndag, heim torsdag). Slide inn i DM'en min om du vil koordinere avbestillingstidspunkt!
God ettermiddag fra hovedstaden Digger det nye systemet til SAS hvis det er minimale endringer så får man rebooket lett med gode alternativer. Nå booket jeg en FP4-booking til business med Singapore Airlines. Grei verdi for 30k poeng pr pers Er det noen som faktisk har fått poeng for slike bytter? Ser vi har havnet i klasse C
I dette tilfellet 60 tusen Poeng og en drøy tusing i avgifter, seterad 1, til en destinasjon jeg ikke har besøkt før og heller ikke har sett veldig mye (poeng)billetter til, trengte ikke mer for å rasjonalisere dette for meg selv har nå gått hen å booker en omvisning på Boeing fabrikken i tillegg, så billettene har steget ytterligere på gromhetsskalaen!
God aften fra Stavanger. Her har det vert to travle dager med Skype møter fra gamlekontoret på Sola og dagens møte varte alt for langt ut på eftan. Blir jo helt ør i pappen med å sitte med elendig headsett hele dager….. Trippel Trumf handling er utført og en belønnet seg selv med en +300gr indrefilet med tilbehør inkl. en bedre vin på 15,5volt. Så nå sitter en her med terrassedør åpen og titter på diverse fra YouTube. Ha en videre flott aften
Kult! Jeg fløy sjøfly fra Victoria, Canada til Seattle og besøkte Boeing fabrikken. En fin by å besøke ..