Onkelen til kona sovnet inn forrige søndag etter lengre tids sykdom. Så idag er det begravelse. Dårlig vær er det ute også. Kanskje det henger sammen .. Håper alle på reise, og alle andre, får en fin torsdag. Snart helg!
Hoi fra Oslo. Siden det regnet i natt er vi på dag 43 med nedbør siden 1. juli, men akkurat nå ser resten av dagen veldig lovende ut og kanskje sykkelen blir tatt av rullen og ut av garasjen på asfalten senere i dag. Ellers ble CP-saldoen satt til 0 i går etter denne her : Bestilt litt restauranter for høsten også, så dette blir jo bra
God morgen. Tilbake i stueloungen. Begivenhetsløs (heldigvis) hjemreise i SK806 i går. Softblock virket i et ikke overfylt fly. Ikke fullt så sprudlende crew som på utreisen. Men det var sikkert ikke vi heller. I dag blir det konsolidering i heimen, før helgens feiring av 2 x 50 pluss sølv. Ha en fin dag!
God morgon frå Aust-Finnmark! Her viser termometeret tosifra tal, +11 grader. Vindmålaren viser òg tosifra tal: 20 m/s. Med andre ord er hausten her. Ha ein fin dag, godtfolk
God morgen fra Dragsvik, ferien er over og hverdagen er tilbake… Trøster meg med eit nyrekvirert Trumf Visa
God morgon frå solskinet i Sunnfjord. Her er det nok og ein litt kjekkare dag heime enn hjå familien @indahla. Med madammen på tur kan eg vere heime i heile dag utan å bli forstyrra. For ein luksus. I dag skal eg vere produktiv og få undagjort ein del ting. Trur eg....
Morn fra godstolen. Utsetter ferden mot byen slik at jeg og fruen kan få utdelt festivalbånd før festivalen, deretter drar jeg videre på kontoret. Jordbæren har ikke oppgradert rommet vi skal ha enda, men håper på at de gjør det når de deler ut romnr. Satser på at dette blir en bra helg Kondolerer @indahla
God morgen fra vest-Finnmark. Vi rømmer fra høsten her og stikker hjemover i ettermiddag. Flyet er visstnok fullt ifølge SMS fra SAS, så jeg har fått noen ved siden av meg. Vet de ikke hvem jeg er?
Kondolerer. Håper ikke det var så ille at vi får regn hele uken @indahla Nyt høsten, selv om ryktet sier at "varmen" tok soppen i finnmark i år. Nyt arbeidslysten. Selv er jeg på ny jobb og må jobbe med å utvikle strategier for å minimere innsats uten at det synes. Nyt festival på passe vis. Og håp på en god seng, som er viktigere en ny tapet på jordbærrummet. Send en epost og fortell dem at du er @EndreD Så løser det seg sikkert! Skru opp termostaten i august ;( Ikke rart strømprisene kommer til å stige til vinteren. Ha en flott dag, hvis det går folkens
God morgen fra Ljubljana. Litt trang hjelm etter heftig servering hos LH i går. Men, frokosten er innabords, jeg har fått kaffe, så nå går det bare en vei. Ut og være turist i nytt land. Ha en fin en!
God middag fra solkysten, dagen ser plutselig mye lysere ut etter at helsevesenet har gjort sine justeringer. Så er det å ta fatt på Butlerjobben igjen og det er i grunnen greit. Et barnebarn er fulgt til sin første skoledag, en stolt gutt som er blitt stor. Hans største ønske de siste månedene har vært at mormor skulle være med den store dagen og han fikk heldigvis ønsket oppfylt med omtrent 1 times margin. Godt det er helg Måtte det beste laget i rødt vinne i kveld.
God ettermiddag fra hjemmekontoret. Her jobbes de siste jobbminuttene før det skal kjøres til Sandefjord for å levere avkommet før Widerøe tar oss derfra til Trondheim og Pstereo En stund siden sist med barnevakthelg nå, så blir nok bra!
De visste tydeligvis hvem jeg var. Jeg byttet sete med vesla så hun fikk sitte i plus mens jeg satte meg bak på hennes ungdoms go light-billett. Jeg fikk ledig midtsete og ingen spørsmål om betaling da jeg bestilte drikke
God kveld frå hovedstaden, jordbæret oppgraderte oss til suite. Snart blir det middag på Smalhans, innkjøp av diverse ekspedisjonsutstyr som me manglar i helga. Må jo sjølvsagt fortsette treninga men og påfyll med god mat og litt kultur. Kondolere til @indahla håpar dagen alikavel blei litt betre om ikkje ana at været kanskje bedra seg.