God morgen fra MUC En kort natt hjå Hilton på flyplassen, straks påtide å bevege seg til terminalen for en kjapp frokost og en 2 timers flytur til Dublin. Altfor tidlig start på dagen i dag også, gleder meg veldig til å ikke ha på vekking i morgen. Neste ukes tur til Singapore ble avbestilt i går kveld så håper på en rolig uke da Edit; rakk en kjapp frokost på loungen
God morgen fra AF1275 over Skagerrak. Får se om det blir en powernap etter frokost nr2, for utsjekk fra hotell 05:15 synes jeg også var litt vel tidlig. Eventuelt får jeg utnytte starlink (målte 380mbps) og starte på et reisebrev
God morgen fra godstolen. Heldagsmøte i dag, hvor jeg ikke trenger å bidra med noe som helst annet enn å høre på. Det kan jo bli i kjedeligste laget. Satser på at de har nok kaffe.. Fikk booket (nesten) ferdig en t/r LAX i desember. Tar med meg @runese for frokost på Canter's og margaritas hos Lemmy. Litt lenge til, men vi gleder oss. Må bare få på OSL-CPH, for den mangler vi. Burde jo ikke være så altfor vanskelig.. Begynte plutselig å lure på hva jeg mangler til neste ukes Vietnam-reise. Noen som har noen tips om hva man absolutt ikke må glemme å ha med seg? Pass for eksempel.. Ha en fin en!
Hilser fra bortekontoret i hovedstaden. Tåken ligger tett, igjen, i dag, men værprofetene lover bedring. Har derfor pakket gymbaggen med kun kortermet og kortbent i dag og håper det blir en løpetur i sol og varme utpå ettermiddagen. Viktig med litt påfyll av melanin før det blir sydentur neste uke. Slår ikke værmeldingen til, vel så blir det vel en tur ned i bunkeren i stedet, for et kjedelig gjensyn med tredemøllen. Ha en flott dag!