Torsdag på søndre solkysten

Tråd i 'InsideFlyer Lounge' startet av Flymunda, 23. okt 2025.

1. Flymunda

Flymunda Senior Medlem

Likes mottatt:
    10,599
    Bonuspoeng:
    183
    Regn på solkysten i går, så prøver søndre solkysten i dag heller. Hadde inntil for 20 minutter siden billett med blånese. De hadde imidlertid bestemt seg for å ikke ha noe innenriksfly før 07.50 i dag med det resultat at de ikke gidder å åpne innenrikskantinen før 06.45, så planen om å få gjort litt før avgang gikk ikke helt etter planen. Da ble det brått rødnese med syv-fly. Som virker å ha halvgreit belegg inkludert folk som ser ut som de har betalt for billetten. Eneste kritikk mot rødnese er at når man kjøper billetten under en time før avgang får man ikke velge sete. Gaten var imidlertid hjelpsom og ga meg det som viste seg å være en egen treseter godt foran i flyet.

Wiolenze, Earl, Calling and 13 others like this.
  2. Eddie47

Eddie47 1D

Likes mottatt:
    883,770
    Bonuspoeng:
    293
    Det er et flott vær på solkysten i dag!
    Livet er lett og det er utevær, litt kjøling kanskje, men vi har da uteklær!
    Helgen skal nytes
    image.jpg

Wiolenze, Earl, Calling and 12 others like this.
  3. holmen

holmen "Ung" og "lovende"

Likes mottatt:
    75,293
    Bonuspoeng:
    293
    God morgen!
    Lite regn i dag, men i morgen skal det visst bli helt Texas (eller Vestlandet om du vil)
    Screenshot_20251023-074857.png

Enn så lenge er det fin høst.
    IMG_20251023_075722PXL_20251023_055709511.MP.jpg

Nå til jobb, og møtebonanza.

Ha en fin en!

Wiolenze, Earl, Calling and 11 others like this.
  4. Berlioz

Berlioz Gammel? Jeg??

Likes mottatt:
    18,302
    Bonuspoeng:
    183
    God morgen fra Vestre Aker.

Etter barn til skole og hund til lufting er det endelig kaffe og IF. Samtidig følger vi intenst med på værmeldingen, og har allerede begynt å grue oss for morgendagens nedbør.

Ut å fly? Ja, SAS-biz til HAM via ARN om drøye tre uker. Følger nøye med på ny-biz tråden og er usikre på hvor vi skal legge forventningene. Mulighetene er flere ser det ut til.

Ha en fin torsdag!

Wiolenze, Earl, Calling and 10 others like this.
  5. Sunnfjordingen

Sunnfjordingen Sunnfjording

Likes mottatt:
    28,815
    Bonuspoeng:
    293
    Mildt og fint haustveir her vestpå i dag. Det skal bli monaleg mindre nedbør i morgon enn i heimegrenda til @holmen. Ikkje at det er noko uvanleg.

Det som derimot er uvanleg er lange og eleverte flyturar. Og eg som har to ubrukte ferieveker og ein kompanjongbillett som går ut ved nyttår.

Wiolenze, Earl, Calling and 10 others like this.
  6. Spielhaug

Spielhaug Veteran

Likes mottatt:
    11,317
    Bonuspoeng:
    183
    Morn fra vest! Kaffe i koppen, og tett i toppen. Her kjennes en gryende bihulebetennelse/influensa, canadiske remedier er inntatt. Så får en håpe denne friperioden ikke blir ødelagt av sykdom, fremdeles ikke jobb før mandag! Deilig. Ingen utfarter dessverre, siden egotrippkvoten er brukt opp for i år. Ha en avslappende dag!

Wiolenze, Eddie47, Earl and 10 others like this.
  7. Ololsen

Ololsen Senior Medlem

Likes mottatt:
    7,269
    Bonuspoeng:
    163
    God formiddag fra kontoret i nordvest hvor tragedien er et faktum: F turen til LAX må vike. Snakket med Lufthansa i dag tidlig for kansellering, så nå har jeg plutselig 118.000 miles and more poeng som jeg må finne en måte å få brukt opp. Må finne en tur østover da jeg begynner å bli lei av å alltid dra retning vest.

Men helsvart er det jo ikke. Har fått booket noen jobbturer både innom OSL, ARN og eksotiske Stjørdal så i år ser det ut som jeg skal klare flyvninger hver måned. Men neste long-haul er p.t. ikke før i mars.

God torsdag. Snart helg!

Wiolenze, Earl, Calling and 9 others like this.
  8. Jorge

Jorge Fastboende

Likes mottatt:
    8,686
    Bonuspoeng:
    293
    God morgen fra Oslo og oppholdsvær. Tok sjansen på å sykle til jobb idag, men skal vi dømme av @holmen sin post bør jeg droppe det i morra. Ellers så er jeg endelig i mål med Strawberry sine bonuspoeng:

Screenshot_20251023-131256.png

Wiolenze, Earl, Calling and 4 others like this.
  9. Eddie47

Eddie47 1D

Likes mottatt:
    883,770
    Bonuspoeng:
    293
    Jeg har 2 jordbærpoeng ..
    Kanskje vi kan selge dem .. ?
    2 her og 12 der og …
    Blir fort en overnatting ..

Earl and Rscott like this.
  10. Jorge

Jorge Fastboende

Likes mottatt:
    8,686
    Bonuspoeng:
    293
    Det er litt irriterende ja. Hadde bare Trumf latt meg overføre Trumf-ører da jeg prøvde å nå et rundt tall i sommer så skulle jeg klart 0 ;)

Eddie47 and Rscott like this.
  11. funkenstein

funkenstein Senior Medlem

Likes mottatt:
    9,522
    Bonuspoeng:
    183
    God aften fra Østen, avdeling Bangkok, hvor det er 30 grader og (enn så lenge) ikke noe vestlandsvær i sikte. Så ja, langhelg er helt ok.

Jeg vet ikke om faren er større for dengue enn malaria her. Og vet heller ikke om malariamedisin har noe som helst effekt på dengue.
    Men jeg tar ikke sjansen på å la være.
    20251023_191642.jpg

Wiolenze, Eddie47, Earl and 10 others like this.
  12. DJasko

DJasko EBD

Likes mottatt:
    2,239
    Bonuspoeng:
    93
    God ettermiddag fra SK4545 sete 2F. Så si fullt fly, men heldigvis har jeg de få ledige setene på raden min...

Her har det snødd siden landing i går, koselig med vinter altså, men jeg gleder meg allerede til vår og sol.

Ellers ga natten på Scandic en fangst på 6500 scandic poeng. Helt nydelig altså.

Straks avising her... Lydboken på øret. Ha en fin torsdag videre! :)

20251023_142956.jpg

Wiolenze, Eddie47, Earl and 8 others like this.
  13. holmen

Likes mottatt:
    75,293
    Bonuspoeng:
    293
    Jeg var visst skikkelig dårlig til å beregne disse poengene, så jeg har endt opp med
    2025-10-23_14-34-15.png

Eddie47, Earl and Rscott like this.
  14. Jorge

Jorge Fastboende

Likes mottatt:
    8,686
    Bonuspoeng:
    293
    Ånei!

15. holmen

Likes mottatt:
    75,293
    Bonuspoeng:
    293
    Jeg vet.. Det er jo nesten like mye verdt som de 11394 Spenn'a jeg har opparbeidet meg. :rolleyes:

Earl and Spielhaug like this.
  16. Jorge

Jorge Fastboende

Likes mottatt:
    8,686
    Bonuspoeng:
    293
    :p

Del denne siden