Noen har i sin iver meldt meg på et frokostseminar.. alt for tidlig! Jeg hadde egentlig glemt det, men fikk en påminnelse i går og så fortalte min datter at hun skulle dit også og da ble det sånn. Har gått ned i byens kuldehøl.. Kanalveien, men det er skyfritt og flott vær Du verden
God morgen! Torsdag, og nok en dag på hjemmekontor. Må få unnagjort en del arbeid som passer best uten forstyrrelser. (Også får jeg vasket litt klær) Ha en fin en!
Hard dag på stranda i dag, er fortsatt hos Waldorf Astoria; Utsjekk om en time, så blir det noen timer på Intercontinental Dubai Marina før det i natt blir hjemreise med LX243 i 1K
God dag fra Bergstaden. Her er temperaturen tilbake på 30-tallet etter et par dager hvor vi nærmet oss ensifret. Godt det ikke finnes større planer enn å bære inn ved. Ha en mildere dag!
God formiddag fra ALC. Litt frokost i loungen før SAS tar meg til OSL. 7 rader biz i dag, så populært er det. Ha en flott dag folkens!
God ettermiddag fra Nairobi hvor blåturen med gutta har startet. Det ble seint i går. Utrolig morsom kveld på en av roof top barene i Westlands. Vi rekker en kveld til her før vi flyr videre i morgen