Skulle vel strengt tatt blitt god morgen nå men det er endelig god natt fra Skopje. Ble en lang dag med jobbing til 03:00. Skal snike til meg noen timer søvn før bilen forhåpentligvis står klar for å ta meg til flyplassen 10:30. Da går turen til LJU, via VIE og ZRH. 35 min connection i VIE med passkontroll blir spennende Austrian før det blir Swiss og tilslutt Helvetic. God torsdag alle sammen!
God morgon frå Nordfjord. Det er berre å komme seg opp og i sving. Årets fyrste hotellfrukost et seg ikkje sjølv.
God morgen fra sydøst, fra hotellet med egen flystrand. Nattens korte og effektive uvær ga endelig et oppdrag til lokale taktekkere. Alltid kjekt med tilgang på fagfolk. Et behov som visstnok kommer ca hvert femte år. Ha en fin og trygg dag!
God formiddag fra Grenland. Fikk kjøpt en ny Samsonite C-lite XL i dag. Knallrød Viatrumf + Dnb supertilbud hos Bagbrokers "Sparte" 1200 kr + 130 i trumf. Trang vel egentlig ikke en ny koffert, men gir den til kona som sommergave Ha en pakket dag
God morgen fra kontoret i nordvest hvor solen skinner. Ikke så mye annet å melde med unntak av at jeg var innom SPAR i går og fikk fylt opp lageret med ketchup, Cola Zero og Jarlsberg som ga meget god Trumf inntjening. T-6 til neste flytur... Snart fredag
Morn fra hjemmekontoret! Doble poeng (pga julekalenderen) fra mine USA turer tikket inn i går og jeg har nå rekvalifisert til diamantkortet. Synes det er OK å ha i boks i løpet av de første 4 måneder av opptjeningsperioden. Håper de en vakker dag begynner med poengrollover til neste år. Er også bare en snau tusenlapp unna årets første CT, så kan vel påstå at "poengåret" ligger godt an. Satser på å kunne dra Amexen på et par større utlegg frem til sommerferien for å få fart på CT nr 2. Neste tur er om en uke, med ølklubben. Vi skal innom 3 forskjellige bryggeri, inkludert La Trappe. Blir min første gang på et Trappistbryggeri og jeg gleder meg! Ha en herlig torsdag
Kontraktslounge på SKP, stille og rolig ift terminalen som har solid gjenklang. En veldig rolig hund som har 4 timers arbeidsdag som psykisk støttehund på flyplassen;
God ettermiddag fra kontoret. Her er det back to back møter, og såvidt et pusterom for lunsj midt på dagen. Skal bli godt med en tur på treningsrommet etterpå. Fikk lagt til en CT på en eksisterende booking i går. Litt ventetid på telefonen, men da jeg fikk svar av en hyggelig norsk dame, så ordnet alt seg kjapt. Ikke noe endringsgebyr en gang. Fikk også hentet tilbake 120k poeng som ble trukket dobbelt i forrige uke. Det var visst noe som hadde hengt seg opp i systemet, så jeg hadde en booking som var skjult for meg, og ikke inneholdt noen flighter. Ha en fin en!
Null stress med kort forbindelse når en blir hentet i denne og kjørt rett til neste fly via dedikert passkontroll. 5-6 minutter fra deboarding til jeg satt på 1D på vei mot ZRH;
God ettermiddag fra TRD. Workshop er avsluttet og turen går snart hjem til Oslo med SK371 om 50 minutter. Kvartveis til 100 flyvninger i år etter dagens flight. Ha en finfin dag!