God morgen fra London. Reisen går videre til LJU via FRA, med utreise fra LCY så da får jeg prøvd ny flyplass og sparte noen timer i reisetid ut til LHR. Booket i går kveld så ble for sein for å få meg ett sete foran gardinen, det er Air Dolomiti så går ikke glipp av så mye. Kort forbindelse i FRA så håper på bil «dør-dør».
God morgen! Fint vær i dag, så måtte ta bilde av omverdenen på vei til garasjen. Har kommet meg helt til dekkhotellet, nå gjør vi oss klare for vinteren. Alle bilene har snart fått på vintersko. Ha en fin en!
Passende trådnavn for min del også. To hopp med nye SAS C i dag. Forstår jeg skal ha større forventninger til A320 C i Europa enn EMB i Skandinavia. Fin tur i går hvor det viste seg å være en pandion i D og ikke to folk i D og E. Pursher ga løpende masse oppmerksomhet til naboen, som egentlig var mest opptatt av å lese bok. Er pandioner et veldig lesende folkeslag? Det var ikke «høyverdig» litteratur, men synes det langt over gjennomsnittet er en bok hos sånne folk.
God TTT fra Grenland. Lista er ikke så lang i dag, har nok basisvarer fra forrige gang. Vurderer å begynne å skrape taket på badet- må ha gjort noe feil da jeg malte for en stund siden- nå flasser det Ellers er neste flytur med Ryanair fra TRF-MAN- tur med kollegaer på fritiden. Vi reiser seff direkte fra flyplassen til Liverpool for noen netter der. Ha en fin handel
God morgen fra kontorstolen. Det er kanskje fordi jeg har lovet meg selv en kort arbeidsdag i morgen, for her er jeg i skikkelig fredagsstemning. Ukedagsforvirringen legger dermed opp til enkelte skuffelser utover dagen: det blir ingen fredagsvaffel i kantinen og ikke vinlotteri. Vel, kommer nok igjennom dagen likevel. Solen skinner, helgen er like rundt hjørnet og sydligere temperaturer er kun noen få dager lengre unna enn den. Ha en flott dag, om det sankes trumf eller ei!
God torsdag fra Oslo! Har blitt gitt reiselederoppgave av mor for storfamilieutflukt neste år, så da har jeg jo litt å henge fingrene i mellom teamsmøter det uavlatelige kjøret av nye kaffekopper som må drikkes.
Morn fra et regntungt vest! Så må man nok engang ringe SAS fordi jeg ikke har mottatt pdf på bonusreisen min. Penger er trekt, min ikke CT og poeng, så her lukter det. Ellers skal TTT unnagjøres før jobb. Snart helg!
Skal I motsetning til @Wiolenze ikke videre fra LHR, men venter på BA avgang dit på litt mindre crazy tidspunkt enn hans fly Blir en god lunch og champis ombord i Club class, men først litt sen frokost hos OSLounge Premium. De har til mitt sjokk forbedret bort det gode Røros-smøret Håper det bare er midlertidig leveringstrøbbel, for de hadde Røros for så lite som en uke siden. Nå er det noe Tine el lign ræl uten særlig salt og smak. Ha en fin flydag, alle sammen - med eller uten smør på rundstykket Her gledes det over så små ting som at BA for en gangs skyld ikke flyr fra F33/34 - som er så langt ut på F pir det er mulig å komme. Litt kortere walk fra passkontrollen idag, over til F26
God morgen fra Stavanger. Her startet morgenen med tur innom hos datter. Nå er en hjemme igjen og frokost inntatt. Senere blir det et møte med kommunehelsetjenesten. Ellers teller en T-33 til en reiser «hjem» til Bangkok. Før det må en jobbe 8 vakter i hula, første økt er om en uke, så tiden fram til det skal nytes. Ha en flott torsdag
God ettermiddag fra utlandsloungen OSL hvor det er dårlig med trippel T. Kan melde om pasta bolognese på begge sider med sjokoladekake.
God ettermiddag fra SAS Utland OSL. Hvor mange er irriterte over at man ikke lenger kan blande sin GT selv? Ikke at det har så mye å si idag siden jeg reiser med en fireåring
God kveld fra LJU, reisen går videre mer en jeg tenkte når jeg startet denne tråden i dag. Booket først om så jeg skulle reise med SN via BRU å komme hjem i kveld men innkommende fra BRU er så forsinket at det er null sjanse for å rekke videre til OSL så da ble det booket om til LX via ZRH noe som ser ut å skulle gå greit. Koser med på soldekket utenfor loungen nå, kanskje gå inn å blande meg en egen GT @Jorge ?
En tur innom SAS loungen i CPH hvor det serveres ris og frikadeller. Her kan en hverken blande GT selv eller få blandet da brennevinet er borte. Trodde aldri det skulle skje i Danmark…
Mitt første SAS Euro C måltid. Yoghurt krem og rugbrødet med grilla agurk var ingen stor opplevelse. Ostekaken var digg da
Det er med stor glede jeg kan berolige forumet. Spriten er funnet i CPH loungen. Nede i gamle business delen helt ved siden.