God morgen fra hverdagen. Ikke så ofte det ikke er en tråd før jeg kommer med på for tiden. Så da får jeg starte dagen. Det blir ikke nærmere flyving på meg en at jeg må lete etter litt billetter. ha en flyvende fin dag.
God morgen fra OSL. Skal ut å fly med den ene av fem Lufthansa-maskiner som går i dag (resten er kansellert pga streiken til pilotene). Null kø hos hverken SAS, AF/KL eller LH/LX i innsjekk, men lenger kø for alle skibagene. Uansett er jeg egentlig bare glad for å komme meg av gårde i dag (håper ikke den setningen jinxet flighten). Kantinen er ganske så full og veldig fritidspreget i dag. Er jo bare torsdag.
Morn fra kontoret. I helgen skal de siste 6 av 10 julekalenderklipp flys inn. Er bare litt usikkert om det blir solotur eller om fruen har kommet til hektene og blir med. Vi får se an formen hennes utover dagen i dag, samt i morgen. Ellers er det lite å melde herfra. Gleder meg ikke til en tettpakket møtedag, men slike dager må man bare bite gjennom i ny og ne, så kan ekte arbeids gjøres på andre dager Ha en fin torsdag!
God morgen fra Sølvbyen. Folket er vel opptatt med å skrive TTT handlelister i stedet for å poste på IF. Det kan være lurt. Gransking av spiskammeret viste at basisvarer som er lett å rive med seg i poengjakten nok kan vente en måned eller to. Ha en fin og nøktern dag!
God morgen fra hjemmekontoret. Kaffe i koppen, bråkemusikk på anlegget, og jobb på PCen. (Og litt IF da..) Må se om jeg får endret på neste helga tur til BER uten for store kostnader, da jobben har kommet i veien for fritiden.. Hater når det skjer! Også må jeg bruke litt tid på å finne noen spennende turer til høsten. Har et par "halve" reiser som må kompletteres med utreise eller hjemreise. Ha en fin en!
God morgen fra bortekontoret. Skulle visste tatt morgentrim i dag, istedet for den planlagte etter jobben. Nå skinner solen (såvidt), mens det er meldt ruskevær i kveldingen. Er en viss fare for at man avlyser trimmen, da. Kan vel ikke forvente at man skal løpe i motvind heller... Ha en flott dag!
God morgen fra hjemmekontoret. Rolig start på dagen med denne interessante videoen: Sikkert kjent stoff for mange, men jeg lærte mye artig historie om SAS jeg ikke kjente fra før. Ha en fin dag!
Morn fra regnbyen Bergen. Alle bilder herfra om finvær er fake news, for her blåser man avgårde som bestemor skogmus, i tillegg til at man blir kliss våt på turen. Langtidsvarselet ikke så veldig lystig det heller Helt glemt hvor tettpakket en del SK-flighter på OSL-BGO er med gull og oppover, men på overfarten med SK så var 70% boarding ferdig før de åpnet gruppe to. Ha det kjekt, med eller uten regnvær. Forresten godt at det ikke kun er Inter som dummer seg ut oppi Bodø. Utrolig imponerende det de driver med der for tiden.
Fryktelige greier, har gått glipp av 3 Inter-kamper pga at jobb har kommet i veien for turene. Men på en måte positivt siden de tapte alle 3
Medium til laber morgen her i København. Potte forkjøla og knasker Ibux og Paracet her jeg er på vei til dagens møter. Håper de ikke drar ut i tid for min del og at jeg kan bytte meg inn på en tidlig flight hjem!