God Torsdag Bare 2 mnd til denne karen får mye å gjøre Tre senatorer er på vei til BRU med SN. Ingen oppgradering, selv om det var god plass foran gardinen. God dag ønskes!
God morgen fra Oslo vest. Ingen trippel trumf torsdag, dessverre, men som @kjeeli påpeker, kun 2 mnd til han her dukker opp Ha en fin torsdag alle bonusnisser
God morgon frå austkanten av hovudstaden! Som ein kollega seier: Ny dag, nye nederlag! Eg seier: Diverre er det snart helg, men det betyr at måndagen ikkje er langt unna! Utruleg nok skal eg ut og fly denne helga! Ha ein fin-fin torsdag, godtfolk!
God morgen fra Det Indre Østfold! Dagen tilbringes hjemme uten å jobbe i det hele tatt. Feber, vond hals og hosting er ikke en helt optimal kombinasjon for noe som helst annet enn å se på mulige reisemål i ro og mak. Med dobbelt opptjening i morgen blir det definitivt noen billetter som skal bookes! Ha en fin torsdag, IF-ere!
God morgen fra hjemmekontoret! Dagen starter med et varsel om tvungen omstart av PC'en, alltid like gøy å få åpnet alle faner på nytt etterpå... *not* T-23 for turen til ATL, gleder meg! Ha en herlig torsdag, det er snart helg
God morgen fra Sølvbyen. Vårallergien slo ut i full "blomst" som høstallergi i går etter løvblåsing og annet ryddearbeid i hagen. Godt å sutre litt på et forståelsesfullt forum. Og nå kan den fine hvite tiden bare komme. Vinterhjulene er montert, og T-5 til vi lander på TFS. Ha en fin torsdag!
God morgen fra Stavanger hvor høsten for alvor har gjort inntog. Siden en skal til Bergen for jobb helg i morgen får en ta et tak i hagen i dag for å samle opp lauv. Frokost er inntatt og kaffe #2 nytes. Ellers telles det ned, 5 vakter til på jobb, så 5 uker fri. Ha en fin fin torsdag
God torsdag! Siste innspurt på kontoret før jeg stikker til Frankfurt for å løpe maraton gjennomføre siste rest av SEN-challange i helgen. Skal sikkert løpe litt også, men det ambisjonene er justert ned til å gjennomføre så man kan få seg en øl etterpå. Og så er det bare to måneder til jul gitt!
En liten frokost nummer fire hos Alpine lounge på ZRH. (Nr 1 hos Radisson, nr 2 i gullstuen, nr 3 hos Swiss ved Helvetic). Utrolig hva man rekker før ni bare man står opp om morgenen. Omelettkokk er sterkt undervurdert i lounge.
God morgen! Hjemmekontor, sammen med både hund og kone. Ganske så hyggelig. Siden planen er å slippe å bli forstyrret, er det bra vi har hvert vårt kontor, i hver vår ende av huset. Må vel kikke på muligheten for å booke noen hoteller eller flybilletter i dag også, tenker jeg. Kanskje en leiebil eller to også? Ha en fin en!
Alle vaksiner tatt, selv om jeg i prinsippet har sluttet å fly .. T-8 Bartebyen T-12 George Town, Penang T-41 Lutefisk på Engebrets T-90 LAX og Lemmy T-121 Sjekke ødelegelsene etter valget i Washington T-147 SFO og guidet tur til San Diego med lokalkjent
God formiddag fra Porsgrunn Siste ettermiddagskift før ferie og flytur til søndag. Fikk avspas fredag em, så da blir det litt champis med fruen på eftan, isteden for jobb Har bonusbilletter OSL-SEZ med TK med 117- start på billettene. Er det da SAS-gullstua som gjelder, eller må vi på OSL lounge iom TK ikke er skyteam? Ha en lett dag
God formiddag fra Oslo. En tur på bortekontoret for en gangs skyld. Går mye tid om dagen på at opptimere en mulig EB challenge rute, men vanskelig at få satt noe effektivt sammen. Lenge til neste planlagte tur, så kribler i booking fingeren. nå, back to work. God dag til alle
God formiddag fra SAS innlandslou ge. Her er det stappfullt, spesielt siden det praktiseres covidavstand. Narvik ikveld, Zurich imorra. Hjemmekontor er hardt.
Ting gikk på skinner etter ankomst BRU og vi rakk første alternativ med tog til Gent. Var innom hotellet med bagasjen 10:30, så ble det litt sightseeing. Fin by og været er på vår side. Nærmet seg lunsjtid, og vi havnet på De Graslei for blåskjell To kjeler med skjell holdt til tre personer, ble noe til overs også.
God ettermiddag fra en Solrik Osloby. Skal vist bli mer vær utover. En av kompisene har bedt på utendørs innflytningsfest i helgen. Litt skeptisk med tanke på at klimaforandringene ikke har kommet helt langt nok..... Ha en flott jobb og eller booking og flydag
God ettermiddag fra Barcelona, ferdig med jobbing og er tilbake hos Intercontinental og takterrassen.
God torsdag fra Dhahran, Saudi Arabia Straks helg her. Sjåføren henter oss om 40 minutter. Lite planer for helgen bortsett fra et avdelingsmøte på teams i morgen. Får prøve å finne på noe gøy utendørs nå som temperaturen er litt mer behagelig. Ha en finfin dag!
Da er jammen RoadKing på farten og. Etter en lengre tørke på utenlandsreiser har jeg følt for å kopiere @Eddie47 sitt mantra «har sluttet å fly». Helgens tur går via AMS til EDI med yngstemann for å ta noen smaker på Skotske landbruksprodukter. At det ble KLM (bestilt før skiftet til ST) var rett og slett fordi det var reisetidene som passet best og prisen ikke gæren. Neste helg er det kvalifisering til Lufthansen sin edle gruppe, mer om det når den tid kommer. Så rundes det hele av med en innenriks til midten av riket. Hoteller på turene innebærer noen kjedeløse samt Hampton by Hilton, Hilton og Hyatt. Nå skal det bli spennende å se hva EBD betyr i en verden av ST Elite Plus.
Ja, så er soga i gang. Fikk for sikkerhets skyld ut boardingkort på automat. Der stod riktignok EBD nr og SKY PRIORITY, men ikke det magiske SKY ELITE PLUS. Ved inngang til loungen så skjønte først ikke hun jeg snakket med hva jeg snakket om. Etter en del fram og tilbake kunne hun avsløre at SKY E+, nei det kunne hun ikke hjelpe med. Jaja, regner med at personalet i AMS er litt mer online.