Torsdag natt fra Liverpool. Skadeskutt som jeg er i skulderen, klarte jeg allikevel å bli med Jr over fjorden på en lenge planlagt tur i går. Har aldri hatt så lite reiseglede for en tur før nå! Ene og alene pga det idiotiske fallet på lørdag. Men klarte å trosse smertene og vi havnet på Anfield For å få en enda større nedtur med rundjuling av Nederlandske PSV. Livet er brutalt om dagen
God fryktelig tidlig morgen fra nordvest hvor det høljer ned ute. Min svoger og jeg bestemte oss for å fly inn litt poeng i februar neste år så handlet litt billetter på SAS sitt black week salg. Vi endte opp med tur til @holmen sitt hjemland rett og slett for flytidene og prisen dit var best, selvsagt via både OSL og ARN på veien. Ønsket også å unngå både CRJ og ATR maskiner. Tips til hotell i Zürich? Gjerne i nærheten av både restauranter og skjenkestover? god torsdag!
God dag fra Hilton Kuching! Dagen startet med frokost etterfulgt av 13 km løpetur i varmen og nå ligger jeg som et slakt ved bassengkanten. Gårsdagens tur til Bako nasjonalpark slo alle forventninger. Ble sluppet av i båt rett på stranda og så gikk vi rett inn i jungelen. Fikk sett både slanger, villsvin, neseape og silver leaf monkey, samt en fantastisk fin natur. En natt til i Kuching før vi reiser videre til Kuala Lumpur tidlig i morgen med Malaysia Airlines. Ha en finfin dag!
God morgen fra innlandsloungen! En liten tur over til det nære utland, eller Bergen som de lokale kaller stedet. Hadde opprinnelig en poengmaksimerende tur via SVG, men med været på Vestlandet fant jeg det best å booke meg om til SK251 direkte. Paraplyen er definitivt tatt med, det ser ut til at den skal få kjørt seg i dag og i morgen. Han en flott dag!
God morgen fra kontorstolen i Oslo sentrum. Her selvmedisineres humøret med kjøpekaffe og croissanter, for å komme meg over det hustrige været på vei ned hit. Kjenner fort at det hjelper, gitt! Ellers er jeg litt skuffet over hotellkjedenes svartefredags/ukes/måneds-tilbud, har ikke funnet noe som har vært nesten for godt til å være sant. Ennå. For det kan jo komme noe uimotståelig i morgen! Sa han, håpefullt... Ha en fin dag!
God morgen fra Sølvbyen. Traktorer med sand patruljerer gatene. Vi holder oss inne og fyrer med ved. Drikker the og spiser pepperkaker til kr 4.95 for boksen. T - "altfor lenge" til TFS. Ha en "hold motet oppe" dag!
God formiddag fra bortekontoret. Det regner. Og hunen var ikke spesielt klar for å gå ut i dag tidlig. Skjønner ham godt! Nå jobber jeg meg gjennom en lang liste med enkle (men kjedelige) arbeidsoppgaver som jeg har samlet sammen og utsatt i flere uker. Så headsettet er på, og metallen strømmer inn i øregangene, så jeg får litt arbeidslyst. (Men først må jo IF få litt oppmerksomhet) ha en fin en!
God ettermiddag fra vest! Milde 10 grader ute og kaffen på jobb er drukket opp. Venter på gode BF-tilbud, men har ikke helt trua. Piffen har liksom gått litt ut av den ballongen. Imorgen skal vi forflytte oss til London som også har 10 grader, lavt skydekke og regnbyger, så ingen endring i klima dessverre. Håper på desto bedre opplevelser!
Sas ville at jeg skulle by på oppgradering Kom billigere ut med 91 kr for dette Så mye bedre er ikke maten foran gardinen at det ville svart seg på en 2 timers flight. Lenge siden jeg har sittet på et fly med fungerende wifi.