Torsdag

Tråd i 'InsideFlyer Lounge' startet av kjeeli, 27. nov 2025.

1. kjeeli

kjeeli Veteran

Likes mottatt:
    32,544
    Bonuspoeng:
    183
    Torsdag natt fra Liverpool.
    Skadeskutt som jeg er i skulderen, klarte jeg allikevel å bli med Jr over fjorden på en lenge planlagt tur i går.
    Har aldri hatt så lite reiseglede for en tur før nå!
    Ene og alene pga det idiotiske fallet på lørdag.

Men klarte å trosse smertene og vi havnet på Anfield

IMG_1645.jpeg

For å få en enda større nedtur med rundjuling av Nederlandske PSV.
    Livet er brutalt om dagen :(

2. Ololsen

Ololsen Senior Medlem

Likes mottatt:
    7,269
    Bonuspoeng:
    163
    God fryktelig tidlig morgen fra nordvest hvor det høljer ned ute. Min svoger og jeg bestemte oss for å fly inn litt poeng i februar neste år så handlet litt billetter på SAS sitt black week salg. Vi endte opp med tur til @holmen sitt hjemland rett og slett for flytidene og prisen dit var best, selvsagt via både OSL og ARN på veien. Ønsket også å unngå både CRJ og ATR maskiner. Tips til hotell i Zürich? Gjerne i nærheten av både restauranter og skjenkestover?

god torsdag!

Flymunda, Spielhaug, haifinn and 10 others like this.
  3. mathiasfe

mathiasfe Veteran

Likes mottatt:
    13,281
    Bonuspoeng:
    183
    God dag fra Hilton Kuching!

Dagen startet med frokost etterfulgt av 13 km løpetur i varmen og nå ligger jeg som et slakt ved bassengkanten. IMG_8548.jpeg

Gårsdagens tur til Bako nasjonalpark slo alle forventninger. Ble sluppet av i båt rett på stranda og så gikk vi rett inn i jungelen. Fikk sett både slanger, villsvin, neseape og silver leaf monkey, samt en fantastisk fin natur. IMG_8434.jpeg IMG_8467.jpeg IMG_8490.jpeg IMG_8527.jpeg
    IMG_8464.jpeg IMG_8507.jpeg

En natt til i Kuching før vi reiser videre til Kuala Lumpur tidlig i morgen med Malaysia Airlines.

Ha en finfin dag!

Flymunda, Spielhaug, haifinn and 14 others like this.
  4. OyvindN

OyvindN Skydiver

Likes mottatt:
    4,274
    Bonuspoeng:
    93
    God morgen fra innlandsloungen!

En liten tur over til det nære utland, eller Bergen som de lokale kaller stedet. Hadde opprinnelig en poengmaksimerende tur via SVG, men med været på Vestlandet fant jeg det best å booke meg om til SK251 direkte. Paraplyen er definitivt tatt med, det ser ut til at den skal få kjørt seg i dag og i morgen.

Han en flott dag!

Flymunda, Spielhaug, haifinn and 8 others like this.
  5. funkenstein

funkenstein Senior Medlem

Likes mottatt:
    9,519
    Bonuspoeng:
    183
    God morgen fra kontorstolen i Oslo sentrum.
    Her selvmedisineres humøret med kjøpekaffe og croissanter, for å komme meg over det hustrige været på vei ned hit. Kjenner fort at det hjelper, gitt!
    Ellers er jeg litt skuffet over hotellkjedenes svartefredags/ukes/måneds-tilbud, har ikke funnet noe som har vært nesten for godt til å være sant. Ennå. For det kan jo komme noe uimotståelig i morgen! Sa han, håpefullt...

Ha en fin dag!

Flymunda, Calling, Spielhaug and 7 others like this.
  6. Berlioz

Berlioz Gammel? Jeg??

Likes mottatt:
    18,298
    Bonuspoeng:
    183
    God morgen fra Sølvbyen.

Traktorer med sand patruljerer gatene. Vi holder oss inne og fyrer med ved. Drikker the og spiser pepperkaker til kr 4.95 for boksen.

T - "altfor lenge" til TFS.

Ha en "hold motet oppe" dag!

7. holmen

holmen "Ung" og "lovende"

Likes mottatt:
    75,290
    Bonuspoeng:
    293
    God formiddag fra bortekontoret.
    Det regner. Og hunen var ikke spesielt klar for å gå ut i dag tidlig. Skjønner ham godt!

Nå jobber jeg meg gjennom en lang liste med enkle (men kjedelige) arbeidsoppgaver som jeg har samlet sammen og utsatt i flere uker. Så headsettet er på, og metallen strømmer inn i øregangene, så jeg får litt arbeidslyst. :rolleyes:
    (Men først må jo IF få litt oppmerksomhet)

ha en fin en!

8. Spielhaug

Spielhaug Veteran

Likes mottatt:
    11,317
    Bonuspoeng:
    183
    God ettermiddag fra vest! Milde 10 grader ute og kaffen på jobb er drukket opp. Venter på gode BF-tilbud, men har ikke helt trua. Piffen har liksom gått litt ut av den ballongen.
    Imorgen skal vi forflytte oss til London som også har 10 grader, lavt skydekke og regnbyger, så ingen endring i klima dessverre. Håper på desto bedre opplevelser!

9. kjeeli

kjeeli Veteran

Likes mottatt:
    32,544
    Bonuspoeng:
    183
    Sas ville at jeg skulle by på oppgradering

IMG_1618.jpeg

Kom billigere ut med 91 kr for dette

IMG_1648.jpeg

Så mye bedre er ikke maten foran gardinen at det ville svart seg på en 2 timers flight.
    Lenge siden jeg har sittet på et fly med fungerende wifi.

Flymunda, Calling, NoLimit and 4 others like this.
  10. ccurrahee

ccurrahee Ikke helt statusløs da……

Likes mottatt:
    38,770
    Bonuspoeng:
    293
    Snart helg :)

Del denne siden