TP: OSL-NYC/YYZ/BOS T/R biz ~10knok

Tråd i 'Reisedeals' startet av Ursa, 11. juni 2017.

Tags:
  1. Elo

    Elo Snuteflyger

    Innlegg:
    524
    Likes mottatt:
    465
    Bonuspoeng:
    63
    Hvor finner man hotellreservasjonen vi som har stopover i LIS og booket dette? Jeg er sikker på at den lå inne på reservasjonen min sist jeg sjekket på TAP sine sider, men nå ser det ut som den har forsvunnet. Drar i november.
     
  2. Robert H

    Robert H Senior Medlem

    Innlegg:
    675
    Likes mottatt:
    2,109
    Bonuspoeng:
    93
    Send en e-post, så får du ny billettbekreftelse tilbake (uten noe personlig svar) der hotellreservasjonen er godt skjult i en kryptisk tekst...

    Her et utdrag fra min billett:

    HOTEL HOTEL DOM PEDRO FRI 08 SEPTEMBER 2017
    -----------------------------------------------------------------------------
    LOCATION: AV. ENG. DUARTE PACHECO 24, LISBON CHECK-IN: 08 SEP
    1070-109 CHECK-OUT: 09 SEP
    PORTUGAL


    Ser forøvrig ut som et kanonbra sted å hvile legemet noen timer :)
     
  3. ccurrahee

    ccurrahee Helt hekta

    Innlegg:
    9,657
    Likes mottatt:
    34,857
    Bonuspoeng:
    293
    @Robert H brukte du epostmuligheten inne på nettsiden til TAP, under "manage my booking"?

    Stemmer det at de av dere som har fått booket hotell har gjort dette per telefon tidligere?
     
  4. ccurrahee

    ccurrahee Helt hekta

    Innlegg:
    9,657
    Likes mottatt:
    34,857
    Bonuspoeng:
    293
    @Elo tenker du på en stop over der du betaler et hotell? eller har du booket " gratis" hotell pga lang stop over på vei ut.

    Jeg snakket med TAP i går som la en en forespørsel på hotell i oktober men de kunne ikke booke noe før ca 1 uke før så jeg måtte ringe dem igjen for å få bekreftet hotell.
     
  5. yukho

    yukho KISS ARMY

    Innlegg:
    1,603
    Likes mottatt:
    2,648
    Bonuspoeng:
    113
    Så lenge dette TAP "tilbudet" varer da? Finner fremdeles bra med turer til feks. Toronto til 10-11K... tenke, tenke...
     
  6. ccurrahee

    ccurrahee Helt hekta

    Innlegg:
    9,657
    Likes mottatt:
    34,857
    Bonuspoeng:
    293
    Det betyr vel at TAP priser endel av sine Østkystruter greit eller konkuransedyktig. Nå lå det billetter ute til 6500kr når denne tråden kom på banen. Så der og da var det jo et virkelig bra tilbud. Med tanke på at en også kunne finne korte transfertider i Lisboa begge veier.
     
  7. knutfin

    knutfin Medlem

    Innlegg:
    362
    Likes mottatt:
    290
    Bonuspoeng:
    63
    Disse prisene dukker fremdeles opp i bl.a. Google Flights, men hopper opp til rundt 14k på Tap sine sider. Noen som har fått booket disse i det siste til oppgitt pris?
     
  8. ccurrahee

    ccurrahee Helt hekta

    Innlegg:
    9,657
    Likes mottatt:
    34,857
    Bonuspoeng:
    293
    De forskjellige turene jeg booket til 6500kr billetten måtte bookes i en kortere periode etter at tråden ble opprettet. Men det var en ny runde med billetter til rundt 10.000kr. Men dette er også en stund siden, så om det ligger billetter ute til den prisen nå vet ikke jeg.
     
  9. knutfin

    knutfin Medlem

    Innlegg:
    362
    Likes mottatt:
    290
    Bonuspoeng:
    63
    Var de til 10k jeg siktet til ja. Klarer ikke å få flytap.pt til å prise.
     
  10. ccurrahee

    ccurrahee Helt hekta

    Innlegg:
    9,657
    Likes mottatt:
    34,857
    Bonuspoeng:
    293
    Leser du datoene på priser her inne så tror jeg også de prisene lå en tid tilbake. Men TAP har vel greie priser i blant og til noen destinasjoner, så det er lov å lete.
     
  11. knutfin

    knutfin Medlem

    Innlegg:
    362
    Likes mottatt:
    290
    Bonuspoeng:
    63
    Ja, for prisene på 10k dukker fremdeles opp. Det har de gjort helt siden de først dukket opp, men de blir altså repriset når jeg skal velge flights på siden til TAP. Spørs om dey bare er Google Flights som bugger litt igjen.
     
  12. Edvard

    Edvard 一期一会

    Innlegg:
    4,174
    Likes mottatt:
    11,213
    Bonuspoeng:
    183
    Last edited: 28. juni 2018
    jgroneng, RoadKing, Mbj and 1 other person like this.
  13. Salvador

    Salvador Medlem

    Innlegg:
    218
    Likes mottatt:
    175
    Bonuspoeng:
    43
    Er det noen som faktisk klarer å prise ut dette? Jeg finner en hel haug med tilgjengelighet på Google Flights, men har ikke klart å prise ut en eneste dato på TAP sine hjemmesider. Ei heller Expedia. Det eneste jeg klarer å finne er på budgetair.dk.. Vil helst unngå å booke via random OTA hvis jeg kan.
     
  14. ccurrahee

    ccurrahee Helt hekta

    Innlegg:
    9,657
    Likes mottatt:
    34,857
    Bonuspoeng:
    293
    Finner OSL-ERW til 10008kr return på TAP sine hjemmesider til våren 19. Så det er faktisk billigere bookbare billetter en OMAAT skriver om feks tilgjengelig.
     
    Salvador and KristianR like this.
  15. Salvador

    Salvador Medlem

    Innlegg:
    218
    Likes mottatt:
    175
    Bonuspoeng:
    43
    Ja, se der ja. Finner jeg også. Men jeg har funnet masse til MIA fra CPH på f.eks. Google Flights, som bare ender opp som mye høyere hver gang jeg blir linket til TAP sine sider.. Det er for så vidt ikke noe nytt at Google Flights viser feil, men her er det mange som påstår at disse prisene er reelle, og har som sagt klart å finne via dansk OTA.. Utrolig irriterende å ikke kunne finne de på TAP sine sider.
     
  16. ccurrahee

    ccurrahee Helt hekta

    Innlegg:
    9,657
    Likes mottatt:
    34,857
    Bonuspoeng:
    293
    At google flights og andre søkemotorer finner billigere priser en det som er reelt skjer hele tiden. Du kan sikkert finne en teknisk forklaring annet en at det " lønner seg" å ha billige priser her inne. Uansett. Planlegger du litt fram i tid er det 10k billetter som er bookbare.
    Noe jeg tenker er en helt grei pris for TAP...

    Hvis du vil lese litt mer om produktet kan du feks gjøre det her.....
     
    DanH and Edvard like this.
  17. Salvador

    Salvador Medlem

    Innlegg:
    218
    Likes mottatt:
    175
    Bonuspoeng:
    43
    Som sagt, veldig klar over det angående google flights. Men disse prisene finnes både på ITA matrix og hos enkelte OTA. Og de 10k-billettene finner jeg kun til EWR, mens det er MIA jeg i utgangspunktet er ute etter. Har du klarte å prise ut MIA på hjemmesidene til TAP?
     

Del denne siden