Trøtt mandag morgen fra OSL

Tråd i 'InsideFlyer Lounge' startet av PlusGo, 17. aug 2015.

  1. Larata

    Larata Senior Medlem

    Innlegg:
    517
    Likes mottatt:
    1,506
    Bonuspoeng:
    93
    Home alone! NYC med fruen på onsdag, og som lyn fra klar himmel mangler hun plutselig: rettetang, sorte sko, kort skjørt og sikkert masse annet(stengte ørene da hun passerte rettetang). Regner med at mye av dette allerede finnes i huset, sikkert med prislappen på fortsatt.....så jeg har brukt hele dagen på mitt største I-landsproblem: Støpte øreplugger til headsett, så nå kan tredje verdenskrig, flom og sultkatastrofer komme: Jeg har kjøpt det viktigste i livet mitt!
     
    PlusGo and kiev like this.
  2. tommy777

    tommy777 Founder

    Innlegg:
    4,749
    Likes mottatt:
    6,448
    Bonuspoeng:
    183
    God morgen fra Chicago. Her skinner sola og det ser ut til å bli atter en 30 grader pluss type dag.

    Full fart frem mot kl 1600 da det blir pick up og ett flott gjensyn med...

    [​IMG]

    Nuff said. Ha en trivelig aften ;)
     
    PlusGo, view, Cecilie and 1 other person like this.
  3. Kjakan

    Kjakan Let There Be Dragons!

    Innlegg:
    1,235
    Likes mottatt:
    950
    Bonuspoeng:
    113
    God ettermiddag fra Skedsmokorset. Dro tidlig hjem fra jobben i dag for jeg skulle kjøre eldste datter til OSL fordi hun skulle tilbake til Nederland der hun studerer. Men dengang ei. Hun hadde kastet opp tre ganger og var ganske pjusk. Så da måtte man ringe 05400 og kansellere den billetten. Men den var kjøpt for kun 399,- og noe får jeg vel igjen på skatter/avgifter. Så da får vi håpe hun blir raskt frisk så jeg får booket ny billett til henne. Heldigvis får hun ungdomsbillett, så da blir det ikke så galt. Og kona ligger fremdeles med urinveisinfeksjon, så her er det mer et sykehus enn et hjem. Godt jeg reiser til Gøteborg på onsdag...
     
  4. Adrian E

    Adrian E Turbulensjeger

    Innlegg:
    1,298
    Likes mottatt:
    3,166
    Bonuspoeng:
    113
    God kveld fra Sandnessjøen lufthavn.

    Etter en lang ferie blir det godt å sette seg i bussen sørover mot Trondheim. Som vanlig er bagen tyngre på returen enn da jeg kom og jeg er på vippen til å kaste inn håndkleet og kjøpe meg en trillekoffert.

    Håndbagasjen er også stappa og to datamaskiner drar opp vekta. Ser frem til dagens brytekamp, Luftsjefen vs. Hattehylle (type WF).

    IMG_20150817_191910.jpg
     
  5. kiev

    kiev Ex Spært

    Innlegg:
    1,203
    Likes mottatt:
    4,232
    Bonuspoeng:
    113
    Stor gjenkjenningsfaktor her. Støpte plugger er helt konge da de demper prating (inklusive masing) noe helt fantastisk. Også kan man påstå at det er viktig jobb som foregår - null lydlekkasje noen vei :cool:
    Men ikke særlig egnet til flybruk, hvis man ikke liker rare blikk når man må nappe i pluggene og vri kjeven ut av ledd for trykkutligning :D
     
    Larata liker dette
  6. Jørgen

    Jørgen Livsnyter

    Innlegg:
    2,805
    Likes mottatt:
    2,115
    Bonuspoeng:
    113
    Velkommen i 4-hjuls-klubben! :)
     
  7. Scandipendler

    Scandipendler Veteran

    Innlegg:
    1,815
    Likes mottatt:
    2,233
    Bonuspoeng:
    113
    Jøss, ikke engang ølpimperne på vei til Spania og tilsvarende steder var ankommet! Da er du virkelig tidlig ute.
     
    PlusGo liker dette

Del denne siden