Hei, Ankommer GMP fra HND klokken 22.20 på kvelden. Skal fly videre med OZ F fra ICN klokken 12 dager etter. Blir ikke helt klok på om det er best å overnatte ved GMP eller ICN denne natten? Tar gjerne i mot tips til hotell også.
Jeg hadde bare tatt “flybussen” rett til ICN ved ankomst GMP. Greit å bare komme seg til ICN finne roen så slipper du tenke på trafikk eller andre hindringer. Bussen tar 45-50 min og går hele døgnet husker jeg rett. koster kun 5.000 Won. De aller fleste hotellene har shuttle buss. Du har jo litt tid så ville unnet meg Grand Hyatt, men det finnes billigere alternativer.
Er sikkert ikke fremme på hotellet ved ICN før rundt klokken 24 siden vi lander så sent, men det ble Grand Hyatt i alle fall
Uten tvil ICN. Buss med after-flight buzz, er bedre enn buss med pre-flight morgenstrezz. Sitér meg gjerne!
Det blir nok det, ja! Og forøvrig helt enig i at det er bedre med buss med after-flight buzz Men skal prøve å ikke kjøre for hardt på buzz'en den kvelden. Har jo en hel dagflight i F foran meg dagen etter.