Tre dagers tur ut av Sydney med to vokse og to born på 6 og 12.

Tråd i 'Reisemål' startet av ValdresBjarne, 06. mars 2018.

1. ValdresBjarne

ValdresBjarne Om eg går på jakt? Ja, bonusjakt

Likes mottatt:
    9,367
    Bonuspoeng:
    183
    Me reiser ned down under i jula, og har ferdig og kontroll på deler av ruta. Men eg sliter litt med å finne bra nok og god informasjon på ein fin tre dagers ut av Sydney med born. Frøkna blir 12 år undervegs her, og fint å få litt bursdagsfeirng også!
    Blue mountains er heilt klart aktuelt, saman med Hunter Valley, men dette er plasser eg har vore før og er litt usikker på kor barnevennlege dei er. Me har også vurdert å fly til Brisbane, og kjøre ned, men vil prøve å finne ein plass som utgangspunkt og kjøre ut derifrå.
    Frå før har me vore 5 dager i Sydney under nyttår, i Melbourne, 3 netter på Kangaroo Island og 2 veker i South Australia.
    Har booka SQ5, så ein bør også kunne nytte denne på deler av turen...

2. OttoL

OttoL Veteran

Likes mottatt:
    12,786
    Bonuspoeng:
    183
    Om ein vil båte litt er Port Stephens god kok. Eventuelt rase over til New Zealand og komme seg til Bay of Island som e suverent. Blue Mountains er bra for camping/tassing om dette er noe som er likanes, men ellers er det vel andre ting som frister mer. Rottnest Island eller Esperence rundt Perth er forresten meget bra, men blir kanskje ein for lang flytur.

3. ValdresBjarne

Likes mottatt:
    9,367
    Bonuspoeng:
    183
    Me tenkte å ikkje fly ut, men å kjøre bil maks 3 timer ut frå Sydney. Port Stephens har eg ikkje noko forhold til, sett bort frå at eg har vore i Newcastle og kjørt til Brisbane. Har vurdert det, og kanskje litt båting er tingen?
    New Zealand og Perth kjem på ein anna tur. Prøver å begrense oss litt, og har i løpet av året 3 CT'er(inkl fruen sin) og nok poeng til ein ny tur

4. OttoL

OttoL Veteran

Likes mottatt:
    12,786
    Bonuspoeng:
    183
    Vel Port Stephens er ikke så dumt om man vil komme seg ut av byene iallfall. Både snorkling, tassing, og kval-safari er muligheter. (Eller var det delfiner? hmm). Også flere fine båteturer kun for å få med seg fint scenery. Kan trygt anbefale det, men nå e jo jeg 30 og ikke 12, så vanskelig å sette seg inn i de preferansene der..

5. ValdresBjarne

Likes mottatt:
    9,367
    Bonuspoeng:
    183
    Var mitt problem også, var i området der sist når eg var 25 og hadde iallefall då litt andre preferanser!
    Men dei er ganske reisevande og liker vatn, båt og kval/delfiner!

Del denne siden