Hei. Som forhåpentligvis første reisende på long haul business trenger jeg litt hjelp... Jeg har ca. 44.000 miles hos LH. Når jeg begynte å se etter tur i sommer. Så ved en tilfeldighet fikk jeg for meg at Hong Kong var en fin tur for et par dager. Da var enveis rundt 28000 miles. Klarte ikke å bestemme meg. Så gikk det opp til rundt 40000 med masse ledige muligheter. Klarte heller ikke å bestemme meg. Nå finner jeg nada.... Kan bestille fra en hub istedenfor OSL. Men da dobler prisen seg av en grunn... Målet med turen er å fly long haul business. Da tenker jeg den må være lang nok til å teste sove også. og selfølgelig ha noen ledige billetter. Er det noen som kan ha et par tips til destinasjoner med et fint fly? Avreise (hjemreise) mellom midten av januar til midten av mars. Kan også ta det til høsten igjen. Det er jo et styr å lete etter bonus billetter via miles and more. En og en dato. Og selv om man velger business kommer det opp alt annet og. Må inn på hver dato for å se om det er business den har funnet. Er dette riktig? Takk for all hjelp.