Sånn ser en typisk kampanjenatt ut på Radisson med CC...poengene avregnes umiddelbart og kommer normalt på konto etter en uke...i kampanjeperioder er det komplett idiotisk å samle Eurobonus...500 poeng for en natt (ser at andre her har blitt automatisk konvertert 1/10, men jeg har aldri fått mer enn 500 EB) når CC konverterer 1/10...denne gav meg 2500 EB poeng! Du opptjener også poeng på mat, da beregningen går på $ spend. Det hører med til historien at jeg begynte å konvertere til EB når jeg bikket 1 mill poeng, og 89 netter på ParkInn...Ain't gonna happen!
Hei, jeg skjønte ikke helt påstanden " idiotisk å ikke samle EB poeng" Skrivefeil, eller misser jeg noe her ?
Her et et trippel points eksempel fra forrige uke: Hotellopphold - Apr 13 2015 Til Apr 17 2015 - Radisson Blu Royal Garden Hotel, Trondheim - 37644 Room Points 10530 Food and Beverage Points 707 Promotion Points - Triple Points Bonus 2015 22473 Room Points - Gold 35% Bonus 3686 Food and Beverage Points - Gold 35% Bonus 248
Mulig dårlig eksempel, men jeg får alltid en av to versjoner på min statement..1 rom x antall netter, eller den rene og riktige. Ser nå at jeg kun får den merkelige versjonen når jeg kun har en natt, og ikke to eller fler.
Da er kampanjen nesten over, med kommende natt, så ble det nøyaktig 50 Radisson Blue netter under denne trippel dealen. Nå har de jo også lagt på 20K ekstra poeng for hver 5 dagers opphold i det siste, samt EB poeng pr opphold i tillegg Det må vel kunne sies å ha vært maks uttelling på 11-12 uker.
Har ikke fått inn de siste 9 dagene enda, og har ikke bikket til consierge enda, men det var ca 440 for de første 41 nattene, så ender vel på litt over 550 - 570 nå i løpet av uken tenker jeg. Er booket inn fast på Royal Garden 4-5 dager i uken fram til September nå da, så håper de kommer opp med en ny kampanje fra Juli. Brukte forresten 45 netter på begynnelsen av året på å ta Scandic sin Top Floor, De har jo noen fine vouchere da, men opplever Radisson som flinkere på, oppgraderinger & småfordeler.
Min arbeidsgiver hadde avtale med Scandic tidligere, og jeg er ekstremt glad for at den avtalen gikk ut og ikke ble fornyet. Syns det er en meget god deal å kunne føre poeng over til EB om nødvendig eller bruke dem på "gratis" eller Cash & Points netter. Radisson holder jevnt over høyere standard enn Scandic og oppgraderinger skjer mye oftere.
Det er sant. Jeg booker fast standardrom, og har konsekvent blitt oppgradert hos Radisson, Business rom er mest vanlig, men ca hver 5 gang ender jeg i de store suitene. Jeg har i grunnen ingenting å utsette på Scandic, Nidelven & Bakklandet er fine steder, men akkurat noen store oppgraderinger av rom er sjeldnere vare der. Men jeg hadde en hyggelig opplevelse sist jeg bodde bonushelg på scandic, så fikk jeg et av de trangere rommene, men de la på 600 kr i vouchere som plaster på såret, og det må jo sies å være hyggelig.
Jeg hadde et opphold 27.-29. og da ble det visst ingen ekstrapoeng.. Hadde jeg husket at kampanjen sluttet den 28. ville jeg iallfall gjort opp for den første natten da.. Jepp. Balle!
Jeg meldte meg også på den kampanjen, men har ikke sett noe til de ekstra poengene, til tross for flere opphold i hotellkjeden. Ei heller for mitt siste opphold, der jeg ikke en gang har fått standardpoengene ennå. Nærmer seg 14 dager siden oppholdet. En annen ting er kampanjen der man også skulle få EB-poeng. Noen som har fått dette inn på EB-kontoen? Eller kommer de ikke inn før etter august? Står fint lite om dette på registreringssiden - der jeg heller ikke får klikket meg inn på vilkår (se vedlegg).