God Fridgjøringsdag og god morgen fra kontoret i nordvest hvor vi har 1 par Tottenham supportere som snakker om en kamp opp i Nordnorge i dag. Trippel T er det også, men spørs om jeg får noe tid til det da det bærer rett på J12 fotballkamp med min datter etterpå. Og i morgen blir det flytur til Bergen!
God morgen fra Sølvbyen. Gratulerer med dagen. Flagget er på plass. Måtte det alltid vaie fritt! Ha en fin dag!
Morn fra hjemmekontoret. Det blir en beskjeden TTT i dag, for fruen reiser bort i dag og jeg selv grytidlig på søndag. Begrenset mengde med ferskvarer er nødvendig, og vi har heller ikke klart å spise opp mye av det som ble kjøpt inn forrige TT. På lørdag skal det brygges litt og jeg var snar å tilby meg selv som innkjøper. Brewshop har 7,8% på viatrumf og tar amex. Blir litt poeng av det og de andre er bare glad for å slippe "styret" . Ha en fin og fri dag!
God morgen fra Oslo sentrum. Før avgang hjemmefra i morges var spørsmålet: henge ut flagget 90 minutter for tidlig, eller 11 timer for sent? Svaret ble en tidlig start på markeringen, forhåpentligvis uten at det irriterte eventuelle flaggregelryttere i nabolaget altfor mye. Ha en fin frigjøringsdag!
God morgen fra CPH. Langhelg til Tokyo med kollega. Bid upgrade til Business gikk igjennom på minstesats, njudelig!
God morgen fra MBT. Kort «pause» hjemme etter ankomst i går ettermiddag. Utreise til STR via FRA on ett par timer, litt spent på å se hvordan dagen markeres i Tyskland.
God morgen fra Oslo. Har bestemt meg for å droppe TTT heretter. Blir for lite poeng for alt styret. Kommer heller til å fokusere på Meny sine 30%/40%/50% kampanjer samt Spar sine 10% nettbutikk kampanjer.
God formiddag fra hovedstaden. Flagget er oppe og skjorta er nystrøken. Ekstra fornøyd med at jeg også fant to bonusbilletter i business hjem fra Asia med SAS til vinteren. Nå må jeg bare finne utreise også. Det er vel ikke mulig å koble en utreise i cash eller poeng for penger til denne bookingen slik at jeg slipper enkeltveipris? Nyt friheten!
God frigjøringsdag fra vest. Eller god og god, her er man full av Tylenol, Zyx og Otrivin. Skikkelig vårforkjølelse altså. Mulig jeg må karre meg opp for litt frokost snart. hvis det er ren SAS-reise er poengpris lik for utreise og hjemreise. Ikke noe tillegg for enkeltveis.
God formiddag fra Grenland. TTT lista er klar. Men å finne noen vettuge t/r i biz for poeng for to pax med SAS/ Skyteam er ikke lett. Ikke så langt unna årets første CT - gir ikke opp håpet om å finne en fin tur Angående flagging, så trodde jeg det var pga svigermor har bursdag Blir vel feiret med tørr kake og pulverkaffe.. Ha en fri dag
Jeg vet dette når det gjelder rene bonusreiser. Men det er ingen bonusreiser tilgjengelig på dagen vi ønsker å reise. Så vi kan enten vente og håpe det blir noe tilgjengelig eller kjøpe cash eller poeng for penger. Da blir det plutselig betydelig dyrere å kjøpe dette som en enveisreise, så spørsmålet er om det lar seg gjøre å koble dette sammen til en tur/retur. Usikker på om det lar seg gjøre for en ren cashreise på utreisen og ren bonus på retur, men poeng for penger burde la seg kombinere med en vanlig bonusreise som vi har nå.
God føremiddag frå eit Florøida som badar i opphaldsveir. Mykje møter og jobbing når ein har vore utaskjer og flydd, men det skal gå bra. Til lukke med dajen til alle veteranar og bonusnissar!
God ettermiddag fra Sandvika, der man har tatt en kortreist jobbtur fra Plankebyen. I dag tikket nivåpoeng inn fra SEB, og vipps var man EBD for første gang, og det nesten 4 mnd før kvalikperioden går ut. Så får vi håpe det ikke er siste gang. Ellers blir det litt TTT handel, men ikke all verden da det fortsatt er nok tørr og hermetikkvarer i matboden. Ønsker dere en solfylt torsdag videre!
Var en blanding av frokost/lunch-sulten på OSL så jeg slo til med noen delikatesser fra sas-kantina, sursøt-pasta og skinkestrimler; Det virket jo en stund det, men lh-kantina på FCL er fortsatt hakket over; Blir spennende å se om SAS hever nivået når C gjenninnføres i oktober.