GUTTER!!! Nå rydder jeg for siste gang i denne tråden. Hold dere til saken, vær så snille. Det er fullt lov å korrigere hverandre om noe åpenbart er feil, men ikke lag en konkurranse om å slenge mest mulig dritt til hverandre a...
Er det noen endringer med Payr som jeg ikke har fått med meg? Siden du skriver i morgen forsvinner Payr...
Dette lå og ventet på meg når jeg kom hjem fra ferie i dag. Andre som har blitt gullmedlemmer? Trumf kompenserer tydeligvis noen av de ivrigste "trumferne"... Med dobbel trumf, 17 points på krona og Amex Elite gir Kiwi og Meny nå 54 EB pr hundrings!
Dette er nesten for bra til å være sant. Kan du si noe om hvilken omsetning du har, hos Norgesgruppen og ellers?
Hadde vært fint om det var tilfelle. Som spøk er det å gå langt over grensa for oss som er tatt av bonusgalskapen.....
Er dette en spøk? Jeg dro hjem fra jobb for å sjekke postkassa ens ærend... Dette lukter eksklusjonssak lang vei...
Hadde dette vært sendt ut som en svindel-e-post til forumistene så hadde @SemiFrequent blitt rik... #1.april #fakenews #OiOiOi #MorNåBlirDetNyFtur
Spør du meg, om dette viser seg å være vås og tullball, så synes jeg den var ganske god. Well done! For øvrig et forslag verdt å sende til Norgesgruppen.
Hvorfor skulle de i realiteten det? De har allerede vår fulle lojalitet...dette ville jo bare innebære at vi går fra fornøyd til superfornøyd, og at de dermed får økte kostnader forbundet med dette. Fra et bedriftsøkonomiskperspektiv så ser jeg ikke hvordan de skal kunne tjene på dette, da vi allerede bruker alt de har av tilbud de kommer med I tillegg til at de faktisk har det beste produktet (Coop som er nærmest på frukt og g-bonus er 11% mot kiwis 15% og jokers tidvise 50%).
Bare å beklage hvis noen ikke synes det var noe morsomt. Rimelig slett hastverksarbeid i Photoshop der, så regnet med at den ville bli avslørt kjapt...