Overførte 9x500 og mottok 2700 points. Er det noen som har prøvd å overføre e større sum og kan bekrefte at det hadde funket like bra å overføre 4500,- i en trans? (dvs. 9 x 300 bonuspoints da også )
Fikk 2100 ekstra poeng og det stemmer med 7 overføringer, men disse ble lagt inn slik 500, 501, 502, 503, 504, 505 og 506
Tidligere har jeg gjort overføringene i 500kr bolker for å være sikker på å få full uttelling. Etter å ha lest at det gikk greit å overføre i en større bolk i forrige kampanjerunde tok jeg denne gangen og overførte 7600kr i begynnelsen av kampanjen, og ytterligere 500kr mot slutten av kampanjen (da det plutselig ble god uttelling på vaskemiddel). Forventet følgelig å få 4800 poeng for dette. Men ser nå at jeg kun har fått 600! Har nok bare meg selv å takke for dette, men har uansett sendt en sutremelding til trumf om endring av praksis. Så får vi se hva som skjer..
Eller kanskje ikke bevisstgjøre det på det så de stenger for den muligheten..? Uansett, kjipt at du måtte finne det ut på den måten da.
Fikk 1200 poeng her for 4 overføringer. Jeg sparer for lite Trumf ser det ut til, ref en del andre her!
Vel, vil bli overrasket om de er uvitende til hvordan man kan omgå deres eventuelle intensjon om at den enkelte trumfmedlem kun skal kunne få 300poeng per kampanjeperiode. Og at dette gjøres i utstrakt grad (ref dette forumet). Så er igrunn ikke bekymret for det nei.
Noe farlig måte å tenke på. Ut fra teksten på dette tilbudet, så er det rimelig tydelig at man bare får EN gang 300 poeng. Oppdelingen i flere batcher er nok noe man ikke tenkte på i utgangspunktet, og man har nok rett og slett ikke brydd seg med å tette dette hullet. Med erfaring fra hvordan slike klagemeldinger blir håndtert, så kan det nå lett opprettes en avviksrapport i systemet som må lukkes. Og da er det plutselig noen ledere som blir ansvarliggjort og hullet blir tettet. Så derfor er regelen for alle slike hull/feilprising: sitt rolig i båten og ta ALDRI kontakt med ansvarlige. Sutring kan man gjøre her på forumet
500kr+500kr+500kr+500kr=1200 kampanjepoeng. Kampanjepoengene kom alle på én gang, merket kampanje og utbetalt 2.3.
Godt mulig det har vært nevnt før… hvor lang tid tar det fra man trykker over trumf til ebp før det er bokført på eb konto?