Turkish delight Tuesday?

Tråd i 'InsideFlyer Lounge' startet av tobeornot999, 20. mai 2025.

1. tobeornot999

tobeornot999 Flying high

Likes mottatt:
    12,205
    Bonuspoeng:
    293
    Altfor tidlig morgen med taxi som hentet kl 0500 for å komme seg til flyplass.

Tror aldri jeg har sett dårligere lounge.

Men funny cola bokser og uvante navn sett med norske øyne. Pluss egen taxfree filial inne i loungen, som jo er litt originalt. Håpløst utvalg tørt, pakket, rundstykker. AYT dette, by the way.

Ikke så farlig kl 07 om morgenen, men de har absolutt 0 alkohol.

God flydag alle!

20250520_071620.jpg

20250520_071429.jpg

20250520_071338.jpg

Last edited: 20. mai 2025
    Calling, Liza, EndreD and 7 others like this.
  2. haifinn

haifinn If u are bored flying, your standards are too low

Likes mottatt:
    17,203
    Bonuspoeng:
    183
    Kvikk om morran her.

Det er meldt knallvær i dag også.

Blir å pakke en bok og en brassestol og elsykle til vannkanten for litt etterlengtet soling.

Får be opp svoger først for å få lagt inn passdetaljer og ebb nummeret hans på vår Miami tur i februar. Fikk sms fra SAS i går om schedule change, men det var bare 20 min endring.

God tirsdag, husk solkrem

Calling, Liza, EndreD and 10 others like this.
  3. holmen

holmen "Ung" og "lovende"

Likes mottatt:
    75,293
    Bonuspoeng:
    293
    God morgen!
    Snart trening, før en lang møtedag. Og så fotballkamp. Med nevøen. Han spiller. Da er det gøy. :cool:

Booket om 12 opphold hos Radisson i går, må benyttes sjansen med økt Trumf! :D

Og vi fikk også schedule change på tur til MIA. Og muligheten til å endre både dag og tidspunkt m så jeg må se hva som passer best.

Ha en fin en!

Calling, Liza, EndreD and 8 others like this.
  4. Flymunda

Flymunda Senior Medlem

Likes mottatt:
    10,599
    Bonuspoeng:
    183
    God morgen fra akkurat boardet siste legg hjem. Det var kraftig motvind/vi tok en veldig nordlig rute hjem fra Toronto, så landet en god stund etter skjema. Hvor A330’ene fra EWR og BOS akkurat hadde landet også på E. Tok sjansen på å spasere til C passkontrollen og der satt det 4 kontrollører og ventet på bare meg imotsetning til på E hvor køen begynte før sperrebåndene. 4 folk som dirigerte køen, men ingen som sendte folk til C. Fikk sovet litt mer da.

Calling, Liza, Kristian and 7 others like this.
  5. Spielhaug

Spielhaug Veteran

Likes mottatt:
    11,317
    Bonuspoeng:
    183
    Morn fra SVG! Skulle trodd jeg var på Gærningmoen, for her melder metar om 150m sikt og tåke. Og yr melder 18 grader og sol… jaja, det gir seg vel når man er ferdig på jobb.
    Ha en tåkefri dag!

Flymunda, Calling, Liza and 5 others like this.
  6. Ololsen

Ololsen Senior Medlem

Likes mottatt:
    7,269
    Bonuspoeng:
    163
    God morgen fra nordvest. I morgen starter en uke i det grønne ganske langt fra flyturer og poengjakt og det er ganske mye utstyr som skal graves frem fra innerste del av boden. Men men, det er iallefall et solid avbrekk fra det vanlige:
    upload_2025-5-20_9-13-4.png

Calling, Liza, Kristian and 7 others like this.
  7. ccurrahee

ccurrahee Ikke helt statusløs da……

Likes mottatt:
    38,770
    Bonuspoeng:
    293
    God formiddag fra sjukeheimen. Mye besøk denne uken også.

Folk bør holde seg friske og hjemme og være i sola :)

Calling, Liza, Kristian and 2 others like this.
  8. Sunnfjordingen

Sunnfjordingen Sunnfjording

Likes mottatt:
    28,815
    Bonuspoeng:
    293
    God ettermiddag frå Sunnfjord. 3t20 min til barnebursdag for eldstemann og tre andre i klassen hans. Heile (fyrste) klassen til eldstemann skal samlast. Heldigvis i ein leikepark, og ikkje her i residensen. Eg satsar på å få legge ut og generere litt poeng, men eg tvilar på at dei tek AmEx.

Elles tvilar eg på det vert nokon LAX-tur neste veke. Eg får heller telle ned til to egotrippar (Washington/Richmond og Osaka/Kyoto) seinare i sommar.

Flymunda, Calling, Liza and 4 others like this.

Del denne siden