Tysdag er flydag! Eller 'Dagens 'God morgon'-tråd' om du vil

Tråd i 'InsideFlyer Lounge' startet av Kristian, 29. okt 2019.

1. Kaffen

Kaffen Globetrotter

Likes mottatt:
    6,305
    Bonuspoeng:
    183
    Tirsdag er også dagen da jeg fikk companion ticket, så da er den i boks, også gleder jeg meg til det nye kortet som skal gi meg 53.000 Flying blue poeng på 15.000 kroner :D

Companion.jpg

2. Kristian

Kristian 'Bittelitt' bonussamledilla

Likes mottatt:
    41,594
    Bonuspoeng:
    293
    Livet er hardt, @Eddie47!

Takk for det!

No er eg på korrekt side av polarsirkelen, òg. Ute står ein liten kar klar til å vispe meg siste 'betan' heim:
    20191029_112404.jpg

SK hadde med seg 65 pax hit til KKN og det i ein 737-800. Frå KKN har SK gjort reint bord, noko som gjer at det ikkje blir mange som skal vere med DY sin 737-800. Ikkje lett å gå i pluss begge vegar, vil eg tru...

Earl, Eddie47, Kalsnes and 6 others like this.
  3. drsyk

drsyk Dr. Bonusnisse

Likes mottatt:
    21,416
    Bonuspoeng:
    293
    Klart vi må få til et dobbelt blindet studie, men for å måle signifikante avvik og ulikheter, må de verifiseres opp mot ulike booking classer

La oss hypotetisk tenke oss følgende scenario:
    Vi velger f.eks. 4 eller 8 deltakere, der de trekker valgfritt lodd, som bestemmer følgende plassering, uvitende bookes de i sin respektive klasse, og får kun utdelt billet ved gate:
    First, Biz, Eco+ eller Monkey class.
    Vi måler da PTSD verdier(utgangspunkt) før de har fått vite klasse på reisen, deretter etter at de har fått vite klassen, ved etter først servering, så neste og eventuelt nest der igjen. Så en avsluttende evaluering etter ankomst. Faktorer som kvalitet på mat, drikke, snacks, sete, service til cabin crew, respons tid, pysj, tøfler, amenity kit osv, er også en medvirkende faktor, så testes de igjen om 3 dager og deretter 1 mnd.
    Det måles temperatur i Celsius ved hver PTSD evaluering. Først da vil en si at denne PTSD gruppen har vitenskapelig holdbarhet til en PhD avhandling.

Denne testen er gjennomførbar, dog midler må søkes, og Erik Solheim er jeg litt usikker på om deltar, er opptatt med ulike verv, jeg foretrekke MDG Lan. som sendes på Monkey class, men igjen usikker om hun heller vil Vy`e enn å fly...

4. braathens safe

braathens safe NN

Likes mottatt:
    530
    Bonuspoeng:
    93
    Mor kunne drite i å bytte til sommerdekk nå. Det er jo snart glatt igjen og minusgrad som du skriver.

EndreD, drsyk and Eddie47 like this.
  5. EndreD

EndreD Veteran

Likes mottatt:
    19,663
    Bonuspoeng:
    183
    God ettermiddag fra Tromsø.

Her snør det. Og det har snødd siden vi landet i går morges. Alt er ved det gamle, med andre ord :)

I kveld er planen å treffe noen kolleger på Yonas og introdusere de for den lokale pizzafavoritten: Hot Tako (ja, men K). Det er pizza med kinakål og sennepsdressing. Har altså ingenting med taco å gjøre. Kan hende man må være lokal for virkelig å sette pris på denne pizzaen, men enhver tromsøværing har et forhold til denne.

Last edited: 29. okt 2019
  6. braathens safe

braathens safe NN

Likes mottatt:
    530
    Bonuspoeng:
    93
    Her blir det vel egentlig kun en komplett måling, siden Eco+/scimmia besvimer ved avsløring av klasse og forblir incapacitated en ukes tid.

7. thomassg

thomassg Medlem

Likes mottatt:
    455
    Bonuspoeng:
    63
    Det er ingen ting i veien for å bære disse ombord, utføre nødvendige målinger underveis og lempe dem av når man har kommet til endelig destinasjon. Man kan vel også tenke seg at dette er den foretrukne måten å reise på når man har fått sete i Eco+/-.

braathens safe, drsyk and SAJblue like this.
  8. Wiolenze

Wiolenze Fastboende

Likes mottatt:
    46,703
    Bonuspoeng:
    293
    God ettermiddag fra TAP sin lounge i LIS.

4FB25039-BD45-4CC0-88A6-0B9D308561C3.jpeg

Siste LIS-FRA er forsinket så jeg ikke rekker connection til OSL i kveld. Nest siste LIS-FRA er også forsinket så jeg rekker den men der var det ingen C ledig så nå blir det LIS-MUC-OSL og jeg kommer meg hjem.

Upsaker, Kristian, OttoL and 2 others like this.
  9. Eddie47

Eddie47 1D

Likes mottatt:
    886,418
    Bonuspoeng:
    293
    Dett er nå rettet til vinterdekk ... takk!

10. Eddie47

Eddie47 1D

Likes mottatt:
    886,418
    Bonuspoeng:
    293
    Solkysten en tirsdag sent i oktober ..
    F2173648-487D-45D7-AF6E-E9FF443482F1.jpeg

Kristian and Avixlo like this.
  11. Arvid1410

Arvid1410 Veteran

Likes mottatt:
    7,064
    Bonuspoeng:
    183
    Dette skjer ikke hver dag, men akutt behov for å komme seg hjem for å rekke SK0205 til KRS kl 07:40 i morgen tidlig gjorde at vi denne gangen måtte ty til dramatiske midler...

51352930-E0C6-4D03-94F8-F78867E7E525.jpeg

12. Eddie47

Eddie47 1D

Likes mottatt:
    886,418
    Bonuspoeng:
    293
    Stakkars

Arvid1410 liker dette

Del denne siden