Godt spørmål... Jeg venter fremdeles på KrisFlyer-poeng. Har ikke mast på det heller, men det skal bli noe av turen, og det skal bli en trip report. Planen er å spe på fra andre kilder også, og gjøre en større tur ut av det.
Det er det samme som med julekalender trekningene - det skal jo sendes helt fra USA, så da er det ikke rart det tar tid. Siden denne premien er spesielt verdifull må den dessuten sendes rekommandert, hvilket gjør at det forsinkes ytterligere...
Heisann og godt nyttår. Som sagt kan jeg ikke overføre poengene til andre kontoer enn min egen (Fra Amex Plat MR Poeng til Krisflyer), jeg må redeeme billetten selv Nå går jo ikke denne ruten med First lengre og prisen har gått opp noe voldsomt, men finn noe til 57.500 poeng og jeg redeemer på sekundet @haakonks
Hva er poenget ditt? Det var en uformell konkurranse med line personlige poeng. Dessverre ble First kansellert på ruten og ødela konkurransen, så det ville ikke vært mulig å gjennomføre anyways/ ikke mulig med rapport. Jeg har vært i kontakt med Håkon flere ganger og også truffet han to ganger. Han ønsker poengene overført til seg, noe som ikke går an Jeg har akkurat sendt han en melding med ett par forslag til løsning, men dersom noen venter på en rapport på SQ F fra Houston til Manchester, venter man forgjeves
...vel det er ikke flust med rapporter fra SQ F her inne på IF men jeg håper denne rapporten fra SQ F kan dekke noe av behovet så folk ikke venter helt forgjeves... https://insideflyer.no/forums/threads/sq-first-vs-sq-biz.8855/
Som sagt i min post over... Jeg har ikke mast for mye på dette. Jeg reiser allerede endel med jobben, og siden First fra MAN-IAH ble fjernet så det er litt logistikk som må på plass her, men det skal bli tur på en eller annen måte!