Konge @tommy777 ! Utrolig sjenerøst av deg, thumbs up! Her skal det bidras for å få så mange lodd som mulig...Houston, mislikt av mange, men jeg drar gjerne tilbake dit, spesielt i SQ F. I såfall blir det et besøk tilbake til Papasito's Cantina, den beste meksikanske maten jeg har spist med forvokste margaritas...nam, nam
En gratistur i den ene eller den andre retningen skader ikke. Kan lett skape den ultimate kontrast ved å booke Spirit ned til IAH .. #loddnummerto
Fantastisk tiltak! Ønsker alle sammen lykke til og så får vi satse på ett reisebrev som takk for turen!
Det er jo nydelig. For oss som kjeder oss på jobb eller sitter på et hotellrom og venter på og dra på jobb er det jo fantastisk og ha 10+++ nye poster vær halvtime
Herleg tiltak! Skulle vel alltids klart å pressa inn ein tur i Singapore F i ein ellers full kalendar.
Bare føyer meg inn i rekken og applauderer denne konkurransen! Lettere å vinne her enn i Vikinglotto, som jo også ble nevnt hyppig her en tid tilbake! Dog minsker jo sjansene for hver post som blir skrevet..
Dette liker vi Har kun flydd SQ to ganger og kun i økonomi, og med tanke på nivå på økonomiklassen der må jo first være himmelen Hadde vært en fil mulighet til å kickstarte karrieren som reisebrevforfatter!
Har litt post-flight depresjonssyndrom om dagen etter å ha landet hjemme etter langturen til Buenos Aires. Blir alltid litt nedstemt når turen er over. Flere som har det sånn? Men dette fikk humøret opp igjen, og tankene i mer positiv retning Gleder meg til reisebrev fra den heldige vinneren! Tilslutter meg @Upsaker synspunkt - her blir det ingen tapere.
[QUOTE="Henrik, post: våren 2017 cruiser jeg forhåpentligvis rundt på en av disse rakkerne! [/QUOTE] Nå ble jeg nostalgisk igjen. Men skivebremser var ikke nødvendig i min tid. Derimot en sølvgrå pilothjelm måtte man ha.
Dette høres knallbra ut! Som flere andre ser også jeg fram til et reisebrev fra den heldige vinneren!
Jeg kjenner på det når det har gått en tid, og jeg ser jetstriper på himmelen , men ikke umiddelbart etterpå nei.