Plot twist: Hva om Singapore Airlines slutter med first class mellom Houston og Moskva, via Manchester? Enn så lenge ligger det ikke ute førsteklasseseter etter nyttårsaften. Lucky skriver litt om det her: http://onemileatatime.boardingarea.com/2016/11/03/singapore-airlines-first-class-manchester/
SIA har nok andre ruter med First. Om det skulle bli manko med F så tar jeg med glede i mot Suite Class også
Tommy, dette er bortimot det sjukeste jeg har lest! "Du, altså.. Du vet det forumet jeg fortalte deg om, det bonusgreiene.. Jo, det har seg sånn, at jeg har vunnet en First-billett fra Manchester til Houston. Så, ja, jeg skal til Houston. Ikke helt sikker på hvordan jeg kommer meg hjem. Hvorfor? Fleiper du, eller? Kjære?"
Hoi, denslags får ein vel nesten bere hive seg på! Trump-land ville hatt godt av at ein som meg kom innom og spreidde glede og hugnad
Dekkes kostnaden for visum, bakgrunnssjekk, blodprøver og dna-testing for å bevise at man ikke er meksicaner eller muslim?
Hvis @tommy777 skal klare å unngå nedgang i aktiviteten på forumet etter medio desember, blir han nødt til å kjøre en ny runde med dette.
Min første post på denne flotte siden. Har lest og lært mye av alle deltakerne her på forumet. Legger inn et lodd !