Jeg har sikkert 40 flighter med Ryan. Ganske billig når man kjenner hemmelighetene og kan reise uten baggasje, men også ufattelig masete og trist. Når "Buy two; get one for freeeeeee; bulls-eye-baggies!" gjentaes til det kjedsommelige, alt for høyt, over et billig PA-system, mens glorete farger og masete passasjerer hoier og skråler.... Grøss. En ting; Har noen noensinne sett noen kjøpe skrapeloddene til Ryan? Eller hva med "the smokeless cigarettes" ?
En kollega av min svigermor (firmatur der svigermor også var med) kjøpte lodd og vant rundt 10K NOK/£1000/€1000 (aner ikke hvilken valuta loddene er i), så ja, noen kjøper faktisk. Kan vel nevnes at vedkommende var "god i gassen".
Tok SVG-IAH-SVG bare for moro skyld, tar gjerne en tur til. Leie Mustang, cruse til Galveston og så en rundtur med båt. Bruke samme bilen for å komme seg til MIA og fly SK til OSL.. hva kan gå galt. Lodder, ja takk
Har hatt veldig lyst til å kjøre fra San Antonio til Miami. Via Port Aransas, Galveston, New Orleans, Pascagoula, Mobile, Pensacola, Jekyll Island, Orlando, Tampa, Anna Maria, Naples og til slutt Alligator Alley over til Fort Lauderdale. Singapore First til Houston. SAS hjem fra Miami, med CU til C. 6 stater på ca. 5-8 dager. Høres ganske perfekt ut!
Hva med IAH-TYO-FRA for å dra en jorden-rundt F? SQ/NH/LH F for en hyggelig langhelg.. Frister i alle fall meg meget..
Håper aktiviteten opprettholdes etter 15 desember jeg Men for øyeblikket er det så mye aktivitet at en nesten ikke rekker og lese alt EDIT: en fin ting for og holde fiffen hele året hadde kanskje vert en fast trekning på samme måte en gang i året Med forskjellige premier vært år @peterfox
Dette burde jo ha vært luke 24 på julekalenderen. Finner ikke finere pakke under en julekalender luke, bortsett fra t/r da selvsagt