Ukens Sunnhetsbonus hos Meny med 25% Trumf

Tråd i 'Kredittkort, leiebil og andre bonusprogrammer' startet av Scrooge, 04. des 2017.

  1. LN-FHU

    LN-FHU Freaked out member InsideFlyer Ambassadør

    Innlegg:
    3,910
    Likes mottatt:
    10,274
    Bonuspoeng:
    183
    Flere forskjellig urter er jo ikke ett produkt....
    De skriver også at det kan gjelde flere av forskjellige grupper innenfor samme produktgruppe..eks. forskjellige typer tomater...

    Synes det blir verre det også...da slike type produkter er vanskelig å hamstre. Frukt o.l. er jo greit da dette kan fryses( som regel), og - som det blir nevnt...fisk som kan fryses... :)
     
  2. sunshine

    sunshine Senior Medlem

    Innlegg:
    695
    Likes mottatt:
    1,670
    Bonuspoeng:
    93
    Denne uken er det løk som er sunnhetsproduktet til meny.
     
  3. indahla

    indahla Flyr for lite...

    Innlegg:
    6,645
    Likes mottatt:
    21,690
    Bonuspoeng:
    293
    Løksuppe de neste 4 lørdagene.. :p
     
  4. thool

    thool Aktivt Medlem

    Innlegg:
    385
    Likes mottatt:
    958
    Bonuspoeng:
    93
    Et helvetes mas å løpe mellom alle mulige butikker for å kjøpe grønnsaker. Spørs om jeg ikke kjøper all løken jeg trenger på KIWI av praktiske årsaker, altså.
     
  5. EndreD

    EndreD Veteran

    Innlegg:
    1,982
    Likes mottatt:
    10,845
    Bonuspoeng:
    183
    Ja, jeg skjønner ikke hva markedsavdelingen til Meny har tenkt på. Når de ikke engang klarer å friste oss bonushorer, hvordan i all verden tror de at de klarer å lure en eneste ekstra vanlig kunde i butikken for litt ekstra trumfpoeng på urter og løk?
     
    Oddvar liker dette
  6. Oddvar

    Oddvar Medlem

    Innlegg:
    172
    Likes mottatt:
    169
    Bonuspoeng:
    43
    Skjønner godt at de dropper frukt og grønnt kampanjen. Dårlig butikk å gi vekk penger/trumf på så mange varer hver dag hele året.
    Kan overhode ikke forstå den nyeste kampanjen, men markedsføringsfolka skal vel også ha en jobb...
     
  7. Are

    Are EBD - Eurobonusekspert? InsideFlyer Ambassadør

    Innlegg:
    13,335
    Likes mottatt:
    19,544
    Bonuspoeng:
    293
    Funker utmerket å hakke opp og fryse ned i små glass.
    Tar en skje og skraper av over toppen over maten rett i gryta/panna. Funker knall.
    Problemet er bare at koreanderen fra den lokale østenbutikken er langt bedre enn fra Bama...
     
  8. Fredrik81

    Fredrik81 EBG BA Sølv og HHGull

    Innlegg:
    2,838
    Likes mottatt:
    2,661
    Bonuspoeng:
    113
    Blir ikke rare trumfen av disse tilbudene. Tror jeg også holder meg til kiwi.
     
  9. ccurrahee

    ccurrahee Helt hekta

    Innlegg:
    9,506
    Likes mottatt:
    34,374
    Bonuspoeng:
    293
    Nå er det jul og billig ribbe og sjokolade. 1. Januar skal hele Norge melde seg inn i et treningssenter og slanke seg. Da blir kanskje en kampanje med ukens sunhetsbonus mer relevant og bedre markedsført.
     
    Petter B-C liker dette
  10. EndreD

    EndreD Veteran

    Innlegg:
    1,982
    Likes mottatt:
    10,845
    Bonuspoeng:
    183
    Ser det er klementiner og klementinjus som er ukas bonus. 11% dyrere pris for klementiner vs 10%-poeng ekstra bonus får det fremdeles ikke til å bli et must å stikke innom Meny denne uka. Men jeg kommer sikkert til å kjøpe noen kilo hvis jeg er innom.
     
  11. Neonex

    Neonex Senior Medlem

    Innlegg:
    1,282
    Likes mottatt:
    1,346
    Bonuspoeng:
    113
    Forrige ukes var nå bra. Fant en kgs-pose med løk (som sto løksuppe-løk på elns) til 13 kr. Sjelden jeg faktisk finner noen varer som er billigst på meny! Den er dog ikke på oversikten på nettsiden, men de hadde den i min lokale meny-butikk (til info, så gav den trumf, selv om folkene i butikken ikke hadde peiling på om den gjorde det).

    Synd min nærmeste lokale kiwi er helt elendig på frukt og grønt, masse råttent og dårlig kvalitet, så er ikke så fristende å kjøre en mils omvei til en annen kiwi som jeg vet er litt bedre.
     
  12. TomF66

    TomF66 Senior Medlem

    Innlegg:
    1,267
    Likes mottatt:
    1,249
    Bonuspoeng:
    113
    Omtrent som å kjøpe cola på joker til 33 kr flaska for 50% trumf......blir ikke helt enkelt valg når man kan kjøpe til 12,50 kr/flaske i 8 pakk andre steder....
     
  13. Fredrik81

    Fredrik81 EBG BA Sølv og HHGull

    Innlegg:
    2,838
    Likes mottatt:
    2,661
    Bonuspoeng:
    113
    Flere faktorer som avgjør om det lønner seg. Hvilken brus ønsker man å kjøpe.(Cola er typisk på tilbuds vare, vs Urge/div Fanta varianter, som ikke er på tilbud.) Skal man ta trumfen ut i penger eller poeng. Hva skal poengene brukes på.
    -Er ikke mye poeng å hente ved å kjøpe 10kg løk vs 100 flasker brus.
    Syns det er fantastiks at det er mye trumf på sunne produkter og håper det fortsetter.
     
  14. sunshine

    sunshine Senior Medlem

    Innlegg:
    695
    Likes mottatt:
    1,670
    Bonuspoeng:
    93
    Denne uken er det klementiner som har 25% sunnhetsbonus.
     
    Fredrik81 liker dette
  15. EndreD

    EndreD Veteran

    Innlegg:
    1,982
    Likes mottatt:
    10,845
    Bonuspoeng:
    183
    Jo, 50% trumfbonus er nesten en no-brainer. Det er rimeligere enn å kjøpe poeng, og varene du får med betrakter ifallefall jeg nesten som en bonus. Men igjen, det avhenger av hvor mye poengene er verdt for deg som andre også påpeker her.

    Håper virkelig Joker fortsetter med sine 50%-tilbud, aller helst med frukt og grønt. (De har vel ikke noe denne uka, så vidt jeg vet).

    25%-tilbudene på en varegruppe til Meny betrakter jeg som en vits til sammenligning. 25% av en løkpose til 13 kr får det ikke til å rocke i bonuskortene mine...
     
    SAJblue liker dette
  16. grimfandango

    grimfandango Nytt Medlem

    Innlegg:
    41
    Likes mottatt:
    15
    Bonuspoeng:
    8
    Last edited: 08. febr 2019

Del denne siden