Umogleg på bruke eurobonus med Aerolineas Argetinas?

Tråd i 'SAS EuroBonus' startet av vippern, 30. okt 2025.

1. vippern

vippern Medlem

Likes mottatt:
    45
    Bonuspoeng:
    18
    Verken nettstaden eller dama i checkin fekk lirka inn SkyTeam statusen på bookinga mi. Er det andre som har opplevd det same?

btm liker dette
  2. btm

btm Aktivt Medlem

Likes mottatt:
    1,376
    Bonuspoeng:
    93
    Ja, har opplevd det samme i mai :) Nå rakk jeg aldri flyvningen, så jeg fikk aldri prøvd å legge dette inn ved innsjekk, som ville vært det eneste neste steget. Det var ikke mulig å legge til ved booking eller diamant-telefon.

Når jeg pratet med EBD-telefonen så klarte de faktisk å finne reservasjonen i Amadeus, men Aerolineas Argentinas hadde ikke lagt inn en "designator"/bookingkode i det datafeltet som SAS kunne bruke. AR bruker altså en egen PNR-kode som ikke snakker samme språk som de flyselskapene vi vanligvis omgås med.

Jeg sier ikke at det ikke er mulig, men i likhet med deg fikk jeg det i hvert fall ikke til :)

vippern liker dette
  3. Magnus1001

Magnus1001 Senior Medlem

Likes mottatt:
    4,771
    Bonuspoeng:
    113
    Ligner litt på china eastern sitt oppsett. Fikk aldri noen PNR og fikk heller ikke lagt til EB nr hverken via app eller support. Løste seg med å sende en epost til flyselksapet (china eastern). Mulig dette er en løsning her og?

btm liker dette
  4. vippern

vippern Medlem

Likes mottatt:
    45
    Bonuspoeng:
    18
    Eg fekk brukt prioritet checkin og boarding ved å vise SAS-appen, so det ordna seg

kongenamundsen and btm like this.
  5. SVG_flyer

SVG_flyer Veteran

Likes mottatt:
    3,908
    Bonuspoeng:
    113
    Noen som vet hvor mye bagasje man kan ta med i business fra europa til argentina med aerolonas argentinas?

6. morradi

morradi Senior Medlem

Likes mottatt:
    906
    Bonuspoeng:
    93
    På nettsidene oppgir de 3x23 kg i Business og 3x23 kg i Promo Business.

Kilde: https://www.aerolineas.com.ar/tarifas-tu-medida
    [Klikk på Europa, et stykke ned på siden]

SVG_flyer liker dette

Del denne siden