UNITED AIRLINES .....Gratis oppgradering til First!

Tråd i 'Nyheter' startet av Aussie74, 03. jan 2016.

  1. Travellingalf

    Travellingalf Ut på tur - aldri sur InsideFlyer Ambassadør

    Innlegg:
    5,680
    Likes mottatt:
    10,227
    Bonuspoeng:
    293
    Fantastisk innsats @Aussie74 !
     
    Aussie74 liker dette
  2. ILS2

    ILS2 Senior Medlem

    Innlegg:
    1,107
    Likes mottatt:
    3,177
    Bonuspoeng:
    113
    Da kan jeg bekrefte at min oppgradering nå er bekreftet. Det er bare å ta av seg hatten for generøsiteten utvist av @Aussie74. Eksempel til etterfølgelse for alle dere med vouchers ;)

    Alle som får oppgradering er etter mitt syn programforpliktet til å levere en TR.
     
    GinTonic, Aussie74, Henrik and 6 others like this.
  3. TomF66

    TomF66 Senior Medlem

    Innlegg:
    1,267
    Likes mottatt:
    1,249
    Bonuspoeng:
    113
    Bra initiativ. Sånn av nysjerrighet: hvorfor har du valgt å prioritere united sitt FF program istedenfor sas?
     
    Aussie74 liker dette
  4. Aussie74

    Aussie74 United Airlines Million Miler

    Innlegg:
    569
    Likes mottatt:
    1,944
    Bonuspoeng:
    93
    Det var flott å høre at den gikk i boks! Du får skåle til cabin crewet fra meg ;) ...og bare hyggelig. Kos deg masse!
    Helt topp å høre du skal skrive en liten rapport også. Glede meg til den!!
    God tur :D

    Tusen takk for det! Alltid gøy å gjøre folk happy og spre ut i norge hvor bra insideflyer er! :)


    Takker for det! I 2006 gikk SAS over til den elendige versjonen å opptjene poeng på. Siden jeg reiste så mye til Australia og Canada så tenkte jeg at United var valget. Da jeg ble gold medlem hos dem så tjente jeg 200% på opptjeninger. Poengene bare rant inn på kontoen og gratis oppgraderinger i Business overalt. Jeg reiste til Melbourne fra London ca 3 til 4 ganger i året og satt i Business hver eneste gang helt gratis. Prisene var grise billige i den tiden også og fikk over 60000 poeng for hver tur. Det ga meg en gratis tur til Hawaii....slå den SAS!
    Etter så mange turer så har jeg nærmet med til å bli en Million Miler på United. Det blir jeg nå i mars som blir gøy.
    Mange venner har jeg også på United som ofte gir beskjed til crewet at jeg er ombord som er kanon stilig. Jeg gir dem alltid Melkesjokolade og det kan jeg råde alle andre til å gjøre også. Det skal så lite å gjøre crewet glad og jeg kan love deg at de tar godt vare på deg. Glemmer aldri da jeg fikk en "goodie bag" fullt med sjokolade og små alkohol flasker.
    Men nå har jo United forandret mye på programmet sitt. Du tjener svært lite på billige billetter, men for meg så gjør det ingenting lenger da jeg har nådd målet i grunnen :)
     
    RoadKing liker dette
  5. TomF66

    TomF66 Senior Medlem

    Innlegg:
    1,267
    Likes mottatt:
    1,249
    Bonuspoeng:
    113
    Skjønner. Da reiste du også end del med United (London - Melbourne via USA ?) eller ?

    Jeg samler de store jobb poengene til Asia destinasjoner med Thai, Lufthansa og Singapore Airlines...men SAS gir meg jo meg jo Diamond status selv om jeg ikke reiser mer enn et par ti talls tilslutningsflights.

    United flyr jeg ofte på ferieturer (SAS over dammen også connection) - og da er jo SAS Statusen verdt ganske lite egentlig (får litt bagasje).

    Men det kan vel ikke være sens i å konvertere til United Miles programmet med slikt mønster ?
     
    Aussie74 liker dette
  6. Aussie74

    Aussie74 United Airlines Million Miler

    Innlegg:
    569
    Likes mottatt:
    1,944
    Bonuspoeng:
    93
    Det er riktig det. Før da United var bare United så kunne jeg kun kjøpe en billett fra London. Det ble alltid en billett med SAS fra SVG til LHR og så videre med United. Rutene var som oftest LHR-SFO/LAX-SYD-MEL. Reiste så mye at damene i loungen i Sydney husket meg hver gang. Også noen gate agents på Heathrow sa: ohhh you're back! :) Jeg ga alltid hu ene Labans seigdamer. Jelly ladies with the naughty bits ble elsket og vist til kollegaene...haha
    Hvis du reiser mye med UA så kan det være greit, men igjen, opptjeningen av poeng har blitt en skandale hvis ikke du betaler dyre billetter. Derimot, når du har reist 100.000 miles så får du 6 langdistanse oppgraderingskupongene. Disse kan brukes mellom kontinenter. En fin smutthull er at du kan reise fra London helt til Melbourne ved bruk av 1. Det var det jeg gjorde hele tiden. Billettene mine før kostet rundt 8000 kroner og satt i Business helt gratis. En skikkelig god deal spør du meg. Bagasje reglene er også helt topp. Når jeg reiser fra USA så går jeg alltid vill på Walmart og Petco.(handler kattemat). Med gullkort så kan jeg ta med 96kg med bagasje helt gratis. 3 x 32kg.
    Så ja...hvis du flyr mye og de fleste rutene er til/via USA, så kjør på. Jeg har alltid vært fornøyd med UA og når ting går gale så har de alltid tatt godt vare på meg. En gang ble flyet mitt innstilt mellom LAX-SYD og jeg fikk rom på et flott hotell med alt mat jeg orket og 30.000 poeng på kontoen min som kompensasjon. :D
     
    Last edited: 15. jan 2016
  7. STT87

    STT87 Nytt Medlem

    Innlegg:
    7
    Likes mottatt:
    19
    Bonuspoeng:
    3
    Da var vi komt tilbake til gamlelandet etter vel ei veke i USA fordelt på New York/Miami og takket vere @Aussie74 hadde vi som dere ser på bilda ein komfortabel tur mellom ewr-mia med UA. Nåke som kom godt med dagen etter hockey kamp i Madison. Igjen ein stor takk til denne mannen som ikkje Bere gjer vekk desse oppgraderings bilettene men også søker opp og bestiller. Masse karma sendt
     

    Attached Files:

  8. Aussie74

    Aussie74 United Airlines Million Miler

    Innlegg:
    569
    Likes mottatt:
    1,944
    Bonuspoeng:
    93
    @STT87....
    Jeg er så glad at det funket og at du og kompisen din har hatt det helt topp. Takk for at du delte bildene. Konge!
    Karmaen renner over her nå....haha! :)
     
    RoadKing liker dette

Del denne siden