Det var vel svært langt fra det jeg sa, eller på noen måte antydet. Total apekatt-oppførsel som strider mot enhver form for folkeskikk er jo ikke greit uansett om man er på fly eller ei.
Jeg mener bare det er forskjell på å være ekstremt arrogant og vise alle andre hvor irritert man er, tro at man flyr privatfly til 599, og at ting alltid skal gå etter sitt hode. Mot å være en smule forståelsesfull for at det ikke alltid går som man ideelt sett ønsker, og at man da (eventuelt) sier fra, men da på en hyggelig måte, eller kanskje heller hjelper til
Det må være en ekstremt stressende situasjon for en alenemor f eks, som kanskje er nervøs og flyredd, og i tillegg til enhver tid skal ha kontroll på vanskelige unger, om man ikke skal forholde seg til dømmende blikk, og åpenlyst irriterte medpassasjerer i tillegg.
Jeg hadde akkurat et slik "mareritt-tilfelle" bak meg på en 6 timers tur til LPA. Etter den første timen innsåg jeg at Nintendo Switchen min, kanskje ikke var tiltenkt meg på akkurat denne turen...
Mer takknemlig mor tror jeg ikke jeg har sett siden.
Vis alt...