Utfordring: First kombi *A & OW

Tråd i 'Bonushjelp' startet av Insomnia4u, 15. nov 2015.

  1. milehigh

    milehigh Veteran

    Innlegg:
    2,984
    Likes mottatt:
    8,364
    Bonuspoeng:
    183
    Skipper Virtuoso. Kjører gratisnetter og c+p.som diamond Har vært der før så tar en prat med dem.
    Reiserapport står ikke høyt på lista, på en noe hektisk 5 uker rundt Asia med div famile. Vi sjekker inn straks på QR C. Over 100 kg innsjekket. (dame og kid :eek:) + div carryon hvor jeg ikke har mest. Jeg pakket alt mitt på 5 minutter i min carry on. Vel vel, bra EY har gratis limo transfers, og at en del er gaver. Inkludert brunosten til hotellsjefen som gir oss presidentsuiten i 10 dager på et annet hotell (170 kvm). Håper QR sjekker til AUH tross 23h55m layover i DOH.
     
    AndersWE and Insomnia4u like this.
  2. Insomnia4u

    Insomnia4u Veteran

    Innlegg:
    2,833
    Likes mottatt:
    2,407
    Bonuspoeng:
    113
    Haha, brunost som bytte for suite, imponerende ;) :)
     
  3. milehigh

    milehigh Veteran

    Innlegg:
    2,984
    Likes mottatt:
    8,364
    Bonuspoeng:
    183
    QR C var meget bra til å være business. Sjekket hele lasset til AUH, tross EY videre dagen etter. UBER til Grand Hyatt og rett i lounge. Ikke verst. Holdt som middag etter QR C.
     
    AndersWE and Insomnia4u like this.
  4. milehigh

    milehigh Veteran

    Innlegg:
    2,984
    Likes mottatt:
    8,364
    Bonuspoeng:
    183
    Diamond sweet talk oppgradert til en stor suite på PH, tross to av nettene er CC free nights. Suveren service her.
     
    Insomnia4u liker dette
  5. Insomnia4u

    Insomnia4u Veteran

    Innlegg:
    2,833
    Likes mottatt:
    2,407
    Bonuspoeng:
    113
    Lover bra. Må få tatt den turen da før diamant-statusen min fordufter. Ser helt sykt lekker ut de beachview terrasse-suitene!
     
  6. milehigh

    milehigh Veteran

    Innlegg:
    2,984
    Likes mottatt:
    8,364
    Bonuspoeng:
    183
    Fikk samme diamond amenity som bloggen. En meget bra konfekteske i 3 etasjer. + suite gave på vinflaske, samt fruktfat. Siden vi mikser fra et par diamond kontoer, så kom det ny vinflaske, samt ny amenity, denne gangen en nice antipasti platter. Oldemor på noen og åtti er fornøyd og baywatch neste.
     
    Travellingalf and Insomnia4u like this.
  7. Insomnia4u

    Insomnia4u Veteran

    Innlegg:
    2,833
    Likes mottatt:
    2,407
    Bonuspoeng:
    113
    Ble (dessverre) ikke EY Apartments på meg denne gangen. For komplisert+lite ledig. Så handlet litt flere poeng og kjøpte enveisbillett BKK-HKG-FRA-LHR-OSL for 70K. Skal slite meg gjennom DY OSL-BKK for første gang, så greit med CX F på retur som belønning :)

    Mulig jeg har vært uheldig hos AA, men virker som jeg har fått noen USDM-agenter når jeg har ringt. Alt var ok, men billetten ble aldri utstedt. Ringte dagen etter. Fikk høre at internasjonale kredittkort ikke kunne brukes hos AA, kun de utstedt i US:rolleyes: Idiot-agent og supervisor. Så en million kunder i europa diskvalifiseres? HUACA. Mye pausemusikk. Så sendte de den til europakontoret for at de skulle utstede på mandag, som er da hold går ut. Så vi får se om den i hele tatt kommer. Ser iallefall reservasjonen på CheckMyTrip enn så lenge.
     
  8. milehigh

    milehigh Veteran

    Innlegg:
    2,984
    Likes mottatt:
    8,364
    Bonuspoeng:
    183
    Ring AAs EU nummer uten å bruke US numrene. Du kommer oftest til Fiji call senter, men de tar EU kort uten problem. Du får ikke brukt det via US nummeret.

    Hva har du booket av hotell og hvilken status?
     
  9. John in The Tower

    John in The Tower Senior Medlem

    Innlegg:
    904
    Likes mottatt:
    1,181
    Bonuspoeng:
    93
    Jeg fikk booket med mitt kort på AA "norske" nummer. 815 62 022
     
    Insomnia4u liker dette
  10. Insomnia4u

    Insomnia4u Veteran

    Innlegg:
    2,833
    Likes mottatt:
    2,407
    Bonuspoeng:
    113
    Skal ringe det på mandag :)

    Denne turen er jobb, så skal litt rundt om kring, vientiane osv. Budsjettet tillater ikke noe spenstige ting dessverre, bare budsjetthotell.

    Har imidlertid en CT i First i mai. Prøver å få til blant annet LH F, TG Fog SQ C. Har diamantstatus hos Hyatt og Hilton, så blir noen suite-oppgraderinger på blant annet disse hotellene:
    Grand Hyatt Erawan
    Grand Hyatt Singapore
    Park Hyatt Siem Reap
    Hilton Sukhumvit
     
  11. milehigh

    milehigh Veteran

    Innlegg:
    2,984
    Likes mottatt:
    8,364
    Bonuspoeng:
    183
    Kan sponse SPG med 30$ pr natt i inntil 2 netter/stays, hvor jeg får credit. Førstemann til mølla.
     

Del denne siden