Utgående poeng GHA

Tråd i 'Hoteller og bonusprogrammer' startet av Cumulus, 23. juli 2025.

1. Cumulus

Cumulus Aktivt Medlem

Likes mottatt:
    389
    Bonuspoeng:
    63
    Hei,

Jeg har rundt 90 Discovery Dollars som går ut 25. Juli. Jeg tenkte egentlig bruke dem på en booking 25 til 26 juli, men nå viser det seg at eneste måte å benytte dem er i forbindelse med utsjekk, og det blir i så fall dagen etter de utløper.

Noen som vet om man kan forlenge utløpsfristen på noe vis?

Alternativt, er det noe annet man kan redeeme poengene i?

2. Nordlands

Nordlands EBD

Likes mottatt:
    5,718
    Bonuspoeng:
    183
    Ved booking hos GHA skal det på mange hotell være mulig å velge å bruke D$ ved booking. Hotellet burde også kunne legge det inn når du sjekker inn, vilkårene sier også "can be redeemed ... at any time during the stay". Om du ikke får brukt de skal det også være mulig å donere de til en god sak.

https://www.headforpoints.com/forum...ing-gha-discovery-dollars-when-booking-stays/
    https://www.ghadiscovery.com/pay-with-discovery-dollars

Cumulus and Baldrick like this.
  3. Baldrick

Baldrick Cunning Planner

Likes mottatt:
    4,811
    Bonuspoeng:
    113
    Var i samme situasjon, så sende en mail. Var visst ingen måte å forlenge gyldigheten på, da dette var automatisert.. Endte med å donere til en god sak :)

Wiolenze, Cumulus and tobeornot999 like this.
  4. Cumulus

Cumulus Aktivt Medlem

Likes mottatt:
    389
    Bonuspoeng:
    63
    Pratet med hotellet på telefon og det var visst umulig å trekke poengene nå for et opphold som starter samme dato som utløp for poengene. Da får jeg se om det er noe middag eller spa eller noe de kan brukes til, ellers blir det vel en god sak her også.

Edit: og desto mindre fristende å benytte GHA igjen om de er så firkantede. Fikk Platinum hos dem i fjor og vurderte å forsøke å fornye/forlenge det men glad jeg ikke har lagt inn mye innsats der.

Last edited: 23. juli 2025
    Baldrick liker dette
  5. Wiolenze

Wiolenze Fastboende

Likes mottatt:
    43,767
    Bonuspoeng:
    293
    Min mening er at GHA er såpass dårlig på lojalitet at jeg ikke engang samler poeng de gangene jeg bor hos dem

6. milehigh

milehigh Veteran

Likes mottatt:
    10,415
    Bonuspoeng:
    183
    Jeg sjekker ut imrg så kan sikkert bruke dem. Sender PM.

I beg to differ. Ekstremt gode erfaringer med GHA, og kommer kanskje litt write up snart.

DJasko and Wiolenze like this.

Del denne siden