Har sett på tordag-tysdag i påskehelga. OSL-CPH-BRU i plus kostar 2000kr og gjev 4500 poeng. Plus 27500 poeng for ethiopiansegmenta gjev 32000 poeng for ca 7000kr. Er dessverre usikker på om eg har moglegheit til å reise. Men fleksible billettar er jo eit kupp.
Fueldump SK diamond for under 10 lapper Hadde jeg ikke akkurat kommet hjem fra en 5 uker hadde jeg vært på flytoget nå!
Ifølge denne brukaren på Flyprat, http://forum.flyprat.no/showpost.php?p=947527&postcount=44 så er faktisk transit-visum og overnatting inkludert(!) Det innebære sikkert ein del betingelsar (som at ingen flights med transit mindre enn 8 timar er ledig), men absolutt verdt å sjekke ut.
he-he, der ringte de til meg også Og nå har jeg fått bekreftelsen på e-post fra Ethiopian også. Skal innom Paris, Addis Ababa og Johannesburg på veien nedover og Gabarone (!) i Botswana, Addis Ababa og Paris på returen.
Her og Da er jeg godt på vei til CT i løpet av 6 dager.. Booket tur for bursdagsfeiring for familie her om dagen også...
Da var første turen min til Afrika bestilt! Blir en august-tur til CPT med en 17-timers layover i ADD på tilbakeveien! Takk for tipset! Ble en fin forsinket julegave til kjæresten. Fint med 2-2-2 konfig når man reiser sammen...
Da var den dau... jeg fikk ikke booket. Ble litt for travelt her, måtte fly i møte (hvor jeg faktisk måtte delta - hater når det skjer!) og nå er det kun Eco ureise og Cloud 9 retur. Det er selvsagt uaktuelt å fly Eco noe som helst på melkeruta i Afrika. Grattis til dere som fikk booket!
La oss bare håpe at det ikke var flere enn at de tåler tapet og lar billetten stå.. Min eticket fra kl 11:09 sier "ok to fly"
Fikk glipp av denne god tur til dere som fikk bestilt . Bare å håpe at billettene ikke blir kansellert
Så er det bare å (etterhvert) finne billige billetter til BRU... SAS Plus på tilbud er jo egentlig en gullpakke tli de som har booket reise til og med uke 39. For meg, så skal jeg ha utreise dagen etter nåværende salgsperiode ender og billettene KRS-BRU koster samme som billettene resten av turen... Heldigvis har jeg god tid