God måndag frå Sunnfjord. Ungane levert i barnehagen, PCen starta opp, kaffi i koppen og IF ferdig å laste. Då ringer barnehagen og kan fortelje om spying. Jaja. Nokre timar seinare er madammen komen heim og eg har fått sett meg godt til rette framfor apparaturen og vonaleg få gjort litt arbeid. Onsdag til sundag skal madammen på jentetur til Tallinn, so då skal karane rocke i heimen. Neste veke får eg @oleredv som kollega. Det vert stas.
30 min fra jeg gikk fra Hilton 12:45 til jeg var på loungen så er er tydeligvis store variasjoner ila 1 dag
Da er det blitt litt endring i planene, det blir ikke hjemreise med SK til OSL i kveld. Turen går videre til ZRH med Helvetic Airways, og forhåpentligvis hjem med LX i morgen kveld. Hadde ikke noe særlig tid for å lete etter hotell så valgte meg Hilton på flyplassen
Det skal jeg passe på å ha neste tur fra AMS. Takk! God tur du også, hvis du ikke allerede er fremme.
Offloading av bags starter først ca 40 minutter etter landing i AMS og 10 min før boarding akulle startet, ikke bare hos sikkerhetskontrollørene det er mangel på arbeidskraft. Dette blir delay Og ja, Star Alliance loungen er stengt i dag;
Får jeg spørre om det var noen egne køer eller andre ting man må passe på for fast track nå for tiden eller får man gå rett til priority automaten som vanlig? Skal reise AMS-OSL med SK søndag kveld og har enda ikke hatt gleden av å oppleve kaoset.
Det er en egen kø for Fast Track hvis du har det gjennom billetten eller medlemsskap. Ikke ta den for «kjøpt» fast track, den så ikke ut for å hjelpe nevneverdig
God morgen fra Cape Canaveral! Her jobbes det utenfor hotellet med turnaround på Carnival Liberty, et 3000 pax cruise skip. Mye variert musikk! Resten av dagen skal det sløves ved bassenget. Evt rusle ned til stranda for en avveksling. 27 grader og en liten bris, kan bli bra dette
Sinnsykt lys i Oslo sentrum i kveld. Denne uken byr på jobbreise innenlands, neste uke er det firmatur utenlands.
God formiddag fra Las Vegas. Yrende folkeliv overalt selv på mandag kl 11.55. Fått oss to bloody mary, og en subway etterpå. I dag er vi på The Venetian hotell. Bodde der for 6 år siden. Like flott ennå.